تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندوانه هرمزگان وارد بازار شد


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: سرپرست جهاد کشاورزی جاسک از توابع استان هرمزگان گفت: برداشت هندوانه خارج از فصل به منظور تامین نیاز به این محصول در شب یلدا از سطح یک هزار و 500 هکتار از زمین های دهستان سورک بخش لیردف این شهرستان آغاز شد.
مختار حدیدی پیش بینی کرد با متوسط عملکرد 25 تن در هکتار، هندوانه کاران این منطقه بتوانند تا پایان فصل برداشت بیش از 30 هزار تن محصول روانه بازار کنند.
وی اظهار داشت: محصول تولیدی علاوه بر تامین نیاز داخلی استان هرمزگان به استان های فارس، یزد و تهران ارسال می شود.
حدیدی ادامه داد: کشت هندوانه خارج فصل در بخش لیردف دهستان سورک از مهرماه آغاز و برداشت محصول آن از نیمه دوم آذر آغاز و تا فروردین سال بعد ادامه دارد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان هم گفت: این استان با هشت هزار هکتار سطح زیر کشت، 80 درصد هندوانه شب یلدا در کشور را تامین می کند.به گزارش ایرنا، سعید مدرس افزود: امسال سطح زیر کشت هندوانه 10 درصد افزایش داشت، اما به دلیل بارش باران و تگرگ و از بین رفتن 500 هکتار از اراضی زیرکشت در شهرستان میناب، تولید نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.
وی بیان داشت: شهرستان میناب رتبه اول تولید هندوانه در استان هرمزگان را دارد و این محصول بیشتر در شهرستان های میناب، جاسک و حاجی آباد کشت می شود.
معاون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان اظهار کرد: هم اکنون در محل زمین های ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن