تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 15 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826169134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام بدن بازیگر «ممیرو» را گریم کردیم/ عکس‌هایی از یک کار متفاوت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پدرام زرگر در گفتگو با مهر:
تمام بدن بازیگر «ممیرو» را گریم کردیم/ عکس‌هایی از یک کار متفاوت

فیلم ممیرو


شناسهٔ خبر: 3001805 - جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
هنر > سینمای ایران

طراح گریم فیلم سینمایی «ممیرو» درباره سختی‌های گریم بازیگر نقش ایاز در این فیلم و سبکی که برای کارش استفاده کرده است، توضیح داد. پدرام زرگر طراح چهره پردازی فیلم «ممیرو» به کارگردانی هادی محقق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره طراحی گریم این اثر سینمایی گفت: هادی محقق کارگردان «ممیرو» از دوستان قدیمی من است ولی تا قبل از این پروژه با او همکاری نداشتم. وی ادامه داد: هادی محقق ۳ ماه قبل از نگارش فیلمنامه «ممیرو» تماس گرفت و من بعد از مطالعه طرح فیلمنامه از سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار که در آن زمان در آبادان در حال فیلمبرداری بود، جدا شده و به تهران بازگشتم تا در مورد این طرح و فیلمنامه آن با کارگردان صحبت کنیم. نزدیک به ۲ ماه درباره این طرح صحبت کردیم و در نهایت به این نتیحه رسیدیم که مساله گریم را در فیلمنامه پیش‌بینی کنیم و به همین منظور به عنوان مشاور گریم در مراحل مختلف نگارش فیلمنامه حضور داشتم.

این طراح و چهره پرداز توضیح داد: بعد از پایان فیلمنامه، با توجه به شخصیت ایاز به عنوان نقش اول فیلم، نزدیک به ۲ ماه از بازیگران مختلف تست گریم گرفتیم. این شخصیت نیازمند گریم متفاوت در مراحل مختلفی بود که در کل داستان پشت سر می‌گذارد که از آن جمله می توان به اضمحلال یک فرد در مواجه با طبیعت و مقاومت در برابر طبیعت، مبارزه برای نبودن در جهان، تلاش برای مرگ و بعد امیدوار شدن به زندگی و تلاش برای زنده ماندن و در نهایت مرگ اشاره کرد، که البته هرکدام از این مراحل نیازمند گریم های متفاوتی بود.

زرگر بیان کرد: در این فیلم شخصیت ایاز به گونه ای تعریف می‌شد که مجبور بودیم تمام بدن بازیگر نقش ایاز را گریم کنیم به همین دلیل از اندام بازیگر قالب گیری می شد و آنچه را که مدنظر داشتیم دوباره می ساختیم. در واقع باید بگویم که بدن بازیگر نقش ایاز از نوک پا تا فرق سر گریم می شد و به همین دلیل گریم او ۷ ساعت طول می کشید و یدالله شادمانی بازیگر نقش ایاز مجبور بود که شب تا صبح بیدار بماند تا ما بتوانیم او را گریم کنیم تا ۶:۳۰ دقیقه صبح برای فیلمبرداری آماده باشد. البته این بازیگر تحمل و صبر بسیاری داشت و توانست به ما کمک کند. وی ادامه داد: با توجه به فضای ناتورالیستی که در فیلم حاکم بود سعی کردم این فضا را در گریم ها هم رعایت و سبک ناتورالیست را در سکانس های مختلف لحاظ کنم و فکر می‌کنم گریم در این فیلم دارای سبک خاص و متفاوتی شده است. البته در هنگام طراحی و اجرای این گریم نمی دانستم تا چه اندازه موفق خواهیم بود اما باز هم ریسک کردیم تا سبک متفاوتی را برای گریم ارائه دهیم. خوشبختانه این گریم مورد توجه جشنواره های بین المللی قرار گرفته است و نقد های خوبی در مورد آن نوشته شده است.

وی توضیح داد: یکی از بهترین گریم ها در این فیلم سکانس زخم بستر بود که خوشبختانه توانستم از پس این بخش نیز به خوبی برآیم. به جرات می توانم بگویم که ساخت یک گریم سه بعدی با چنین حجمی در سینمای ایران برای اولین بار و در چنین فیلمی اتفاق داده است. زرگر در پایان گفت: متاسفانه فیلمنامه های ما در سینمای ایران کمتر به مساله گریم توجه می کنند و اکثر سینماگران از گریم می ترسند و فکر می کنند که ممکن است به فیلم صدمه بزند به همین دلیل در فیلمنامه ها کمتر شخصیت هایی وجود دارد که بتوان روی آنها طراحی متفاوتی در زمینه گریم انجام داد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن