تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجاب مهم ترین رکن خانواده و اجتماع


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: امام جمعه سرابله گفت: در اسلام حجاب مهمترین رکن خانواده و جامعه است و حدود و مرزهای آن توسط اسلام تعیین و مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از ایلام حجت الاسلام و المسلمین احمد امرایی امام جمعه سرابله در همایش حجاب و عفاف اظهار کرد: از آغازین خلقت، حجاب و پاکدامنی وجود داشته و با بدست آمدن تصاویر و نقوش برجسته مشخص شده که ١٤ قرن قبل از میلاد حجاب در جامعه و حتی حاکمان زمان حکمفرما بوده است.
امرایی به خلقت زیبای زن اشاره و افزود: زن مظهر عطوفت، مهربانی و تداعی کننده ملائک الهی است و زنان با حفظ حجاب و پوشش اسلامی بالاترین ارزش و در گران بهای وجودی خود را حفظ می کنند.
امام جمعه چرداول با یادآوری اینکه حجاب از ضروریات و نص صریح قرآن است اضافه کرد: دشمن با اشاعه فرهنگ بی حجابی و گسترش فضاهای مجازی، فساد اخلاقی و اعتیاد در صدد ضربه زدن به جوانان کشور است و باید اساتید، دانشگاهیان، حوزویان و اصحاب قلم در برابر این هجمه سنگین فرهنگی احساس مسئولیت کنند.
حجت الاسلام امرایی با انتقاد از بودجه کم فرهنگی در کشور گفت: دولت ها باید همسو و برابر بودجه های عمرانی به بودجه فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشد تا با ساختن اساس و پایه فرهنگی کشور راه نفوذ دشمنان بسته شود.
وی تاکید کرد: ماهواره و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن