تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805650286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: آنچلوتی مانند یک خرس بزرگه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رونالدو: آنچلوتی مانند یک خرس بزرگه




ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که دلش برای تمرین کردن زیر نظر سرمربی پیشین خود تنگ شده است.





خبرگزاری تسنیم:‌ ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که دلش برای تمرین کردن زیر نظر سرمربی پیشین خود تنگ شده است.

کریستیانو رونالدوی 30 ساله که فصل 14-2013 با هدایت کارلو آنچلوتی در 35 بازی 48 گل به ثمر رساند و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در تمجید از سرمربی ایتالیایی که در پایان فصل گذشته از سرمربیگری کهکشانی‌ها برکنار شد، به شبکه ESPN‌ گفت: «آقای آنچلوتی» یک غافلگیری باورنکردنی بود. در ابتدا من فکر می‌کردم که او آدم سرسخت یا به نوعی مغرور باشد اما کمی که گذشت دیدم کاملاً برعکس است. می‌توانم بگویم که آنچلوتی مثل یک خرس بزرگ است. او آدمی دوست داشتنی است و حساس. او هر روز با ما صحبت می‌کرد، نه فقط با من بلکه با تمام بازیکنان تیم. آنچلوتی با ما خوش می‌گذراند.

رونالدو ادامه داد: آنچلوتی آدمی باورنکردنی است. آرزوی من این است که همه بازیکنان یک روز این فرصت را به دست آورند تا با این مربی کار کنند چون او آدم فوق‌العاده‌ای است. یک مربی فوق‌العاده که من دلم برای کار کردن با او بسیار تنگ شده چون ما در کنار هم افتخارات زیادی کسب کردیم و جام بردیم. آرزوی من این است که یک بار دیگر بتوانم با او کار کنم. البته الان هم وضعیت من خوب است. من اکنون یک سرمربی خوب دارم و از کار کردن با او هم لذت می‌برم. خوشحالم که از اینکه از دوران بازی‌ام با آنچلوتی خاطرات خوبی دارم.

رونالدو از سال 2008 که منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد تاکنون با پنج مربی متفاوت کار کرده که این موضوع از نظر او اتفاق خوبی نیست. به نظر رونالدو باشگاه رئال‌مادرید در کادر فنی‌اش باید ثبات بیشتری داشته باشد.

او تأکید کرد: گاهی اوقات کار آسان نیست. اگر شما مدام سرمربی‌تان را عوض کنید، کار سخت می‌شود. من با تغییر هر ساله مربیان یا خرید و فروش سال به سال بازیکنان موافق نیستم چون فکر می‌کنم که هر تیمی باید به بازیکنان و مربیانش زمان کافی بدهد تا با یکدیگر هماهنگ شوند. این تنها راهی است که مربیان و بازیکنان می‌توانند خودشان را ارتقا دهند. ثبات لازمه موفقیت هر تیمی است. تغییرات مکرر در یک تیم سخت است چون شما باید خودتان را با دیگر بازیکنان وفق دهید و آنها هم باید خودشان را با شما هماهنگ کنند.

رونالدو افزود: من طرفدار تغییرات دائمی نیستم اما می‌دانم که این هم بخشی از فرآیند تجارت باشگاه‌هاست و شرایط بازار اینگونه ایجاب می‌کند. باشگاه‌ها می‌خرند و می‌فروشند و شما جز وفق دادن خودتان با این تغییرات چاره‌ دیگری ندارید. رئال‌مادرید هم باشگاهی است که هر سال بازیکن می‌خرد و ما مجبوریم خودمان را با این وضعیت هماهنگ کنیم.

مهاجم پیشین منچستریونایتد در این فصل به خاطر نمایش‌های نسبتآً ضعیفش مورد انتقاد واقع شده و این در حالی است که او در 20 بازی‌اش برای رئال‌مادرید 21 گل زده است. برخی ادعا کرده‌اند که رونالدو از همکاری‌اش با رافائل بنیتس، سرمربی رئال‌مادرید راضی نیست و دلیل افتش هم همین موضوع بوده است.

رونالدو در واکنش به این موضوع عنوان کرد: شرایط همیشه یکسان نیست، نه فقط برای آنچلوتی و بنیتس بلکه برای تمام مربیان. زمانی که با ژوزه مورینیو، الکس فرگوسن یا پیگرینی کار می‌کردم هم وضعیت همین طور بود. هر مربی شیوه کاری خودش را دارد.






تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن