تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814587743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویزای آمریکای شهروندان اروپایی لغو می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، ازطرح مصوب مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر لغو معافیت ویزا برای شهروندان اروپایی که به چهار کشور، ایران، عراق، سوریه وسودان سفر کرده اند حمایت و خواستار تصویب آن درمجلس سنا می باشیم.
به گزارش مشرق، جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درنشست خبری روز چهارشنبه این وزارت خانه در واکنش به طرح مصوب مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر لغو قانون عدم نیاز به ویزا برای شهروندان کشورهایی که تا پیش ازمی توانستند بدون نیازبه دریافت ویزا، به آمریکا سفر کنند، درصورتیکه این شهروندان ازسال 2011 به بعد به یکی ازچهار کشور، ایران، عراق، سوریه وسودان سفر کرده باشند مجبوربه دریافت ویزا خواهند بود، اظهارکرد، وزارت خارجه آمریکا حمایت همه جانبه خود را از این طرح، که با رای فراجناحی نمایندگان آمریکا به تصویب رسیده است اعلام می دارد، و برتصویب هرچه سریع تر این قانون در مجلس سنای آمریکا ابراز امیدواری کرد.
وی تصریح کرد، درحال حاضر هرگونه اظهارنظر درمورد نحوه ی اجرایی شدن این قانون در موارد خاص همچون تاجران یا نیروهای امدادی که برای کمک به این کشورها سفر کرده اند پیش ازتصویب کامل این طرح درسنا وتبدیل شدن به قانون، زودهنگام است.
جان کربی اذعان داشت، وزیرخارجه آمریکا دراین مورد خواستار بهبود این برنامه و همکاری هرچه بیشتر با کنگره درخصوص جزییات این طرح می باشد.
جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید نیز ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

پنجشنبه ، ۱۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن