تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد مرگ زن 38 ساله بر اثر واژگونی پرشیا/واژگونی پراید خانواده‌ای را راهی بیمارستان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد
مرگ زن 38 ساله بر اثر واژگونی پرشیا/واژگونی پراید خانواده‌ای را راهی بیمارستان کرد
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: واژگونی پرشیا و پراید در این استان یک کشته و 7 زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری فارس: مرگ زن 38 ساله بر اثر واژگونی پرشیا/واژگونی پراید خانواده‌ای را راهی بیمارستان کرد



حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ظهر امروز جمعه در جاده جلفا-خوی، سه راهی «قره‌بلاغ» واژگونی خودرو سواری پرشیا، مرگ یک نفر را به همراه داشت و دو نفر دیگر را نیز راهی بیمارستان کرد.
وی ادامه داد: با اعلام این حادثه در ساعت 12:30  به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان جلفا، پایگاه اورژانس 115 هادی‌شهر و منطقه آزاد ارس به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی مرگ یک زن حدودا 38 ساله را تأیید و دو نفر از سرنشین‌های خودرو  را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان هادی‌شهر انتقال دادند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و آب و هوای برفی در جاده‌ها احتیاط بیشتری را می‌طلبد که مطمئنا با رعایت این موارد شاهد کاهش این حوادث و مصدومیت‌ها خواهیم بود. واژگونی پراید خانواده‌ای را راهی بیمارستان کرد مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در حادثه دیگری در جاده شبستر به صوفیان، واژگونی خودرو سواری پراید، اعضای یک خانواده 5 نفره را دچار مصدومیت کرد و راهی بیمارستان شدند.
حسینقلی‌زاده گفت: به دنبال اعلام گزارش واژگونی خودرو پراید در کیلومتر 5 جاده صوفیان- شبستر امروز جمعه ساعت 11:45 به اپراتوری شهرستان شبستر، دو پایگاه اورژانس راهی صحنه حادثه شدند.
وی گفت: تکنسین‌های پایگاه‌های صوفیان و «سیس» با اعزام به محل حادثه و بررسی وضعیت مصدومان، هر پنج مصدوم حادثه را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال دادند.
حسینقلی‌زاده افزود: خودروها در جاده‌های برفی مستعد واژگونی هستند و رانندگان باید احتیاط لازم را انجام بدهند و سرنشین‌های خودرو باید کمربند ایمنی خودرو حتما ببندند تا در بروز حوادث شدت صدمات وارده کاهش یابد. سقوط زن 70 ساله در مرند
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز با تلاش دو پایگاه اورژانس 115 شهرستان مرند، زن 70 ساله که دچار شکستگی در قسمت لگن شده بود، نجات پیدا کرد.
حسینقلی‌زاده گفت: صبح امروز جمعه ساعت 8  گزارش حادثه‌ای از سقوط زن 70 ساله‌ای که در روستای «میاب» مرند دچار صدمات در ناحیه لگن شده بود به اپراتوری فوریت‌های پزشکی مرند اعلام شد.
وی افزود: با اعلام این حادثه و با توجه به نبود امکان تردد با آمبولانس‌های موجود اورژانس 115 و احتمال خونریزی داخلی برای مصدوم، تکنسین‌های پایگاه دو شهری مرند با یک خودرو دو دیفرانسیل به محل اعزام شدند.
حسینقلی‌زاده در ادامه گفت: تکنسین‌های اعزامی به روستای «میاب» اقدامات اولیه را برای این مصدوم انجام دادند و مصدوم را با اقدامات ثابت‌سازی به مسیر «هرزندات» انتقال دادند و با کمک تکنسین‌های پایگاه «عریان‌تپه» و تلاش 4 ساعته مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند.
وی افزود: افراد سالخورده غالبا دچار پوکی استخوان می‌شوند و در سقوط در سطح منجر به شکستگی می‌شود که باید در حین انتقال، حتما اصول ثابت‌سازی مراعات شود. انتهای پیام/60001/ذ40

http://fna.ir/890VT0





94/09/13 - 14:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن