تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813029061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعاتی فعالان قرانی در بشرویه گردآوری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه گفت: گردآوری بانک اطلاعات جامع فعالان قرآنی شهرستان از مهمترین اقداماتی بوده است که از اول سال جاری آغاز و همچنان ادامه دارد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  پیام بشرویه،  تحقیق و پژوهش و شناخت عناصر و زمینه های هنری و فرهنگ بومی و محلی و ارسال نتایج آن برای سطوح تحقیقاتی و مطالعاتی استانی و وزارت بخش کوچکی از وظائف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که طبق مقررات موظف به اجرای ان می باشند.
برنامه ریزی ، سازماندهی و انجام فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان و انجام فعالیت های فرهنگی ، تبلیغی ، ترویجی ، و پژوهشی به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و حمایت و تقویت انجمن ها، کانونها، مؤسسات ، نویسندگان و هنرمندان و نهادهای غیردولتی قرآنی در سطح شهرستان نیز در راستای وظائف این اداره تعریف شده است.
فعالیت 6 انجمن هنری در بشرویه�
"سید روح الله فریدونی" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه،  با اشاره به عمده فعالیت های نمایندگی فرهنگی و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه گفت: با تلاش های صورت گرفته تعداد 6 انجمن در رشته های انجمن قرآن و عترت ، هنرهای نمایشی، خوشنویسان، هنرهای تجسمی، شعر و ادب و کانون فیلم و عکس در شهرستان بشرویه مشغول به فعالیت می باشند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
بانک اطلاعاتی فعالان قرانی در بشرویه گردآوری می شود






پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن