تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804220230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دسترسی تامین‌اجتماعی به بانک‌های اطلاعاتی سازمان‌های اجرایی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دسترسی تامین‌اجتماعی به بانک‌های اطلاعاتی سازمان‌های اجرایی
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از دسترسی به بانک اطلاعات سازمانهای اجرایی کشور خبرداد.


به گزارش میزان، محمد حسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعیمحمد حسن زدا در کارگاه آموزشی همدلی برای اجرای دقیق قانون بازنشستگی در مشاغل سخت وزیان آور در شیراز، از دسترسی به بانک اطلاعات سازمان‌های اجرایی کشور خبرداد و اظهار کرد: با تفاهم نامه‌هایی که میان سازمان تأمین اجتماعی و سازمان‌های ثبت احوال و ثبت اسناد و املاک منعقد شده است، از بانک‌های اطلاعاتی این سازمانها استفاده می‌کنیم تا از بسیاری از همپوشانی‌ها و استفاده من غیر حق از منابع سازمان جلوگیری کنیم.


زدا با اشاره به این مطلب که طی یکسال گذشته مطالعات و تحقیقات جامعی در خصوص نقش سازمان تامین اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور داشته‌ایم، افزود: امروز ضمن تعامل مناسب با تمامی قوای سه گانه کشور بهترین روش‌های مدیریتی را برای پیشبرد اهداف سازمان مد نظر داریم.


وی اظهار کرد: مدیریت این سازمان از دو سال پیش با اتخاذ روش‌های مطلوب مدیریتی و استفاده از راهکارهایی با بازده مناسب و رویکردی پاسخگو مدارانه در صدد توسعه و ارتقای خدمات سازمانی است.


زدا ترویج و بکارگیری شبکه‌ها و فضاهای الکترونیکی در سازمان تأمین اجتماعی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در ماه گذشته یک میلیون لیست حق بیمه را بصورت اینترنتی دریافت کرده‌ایم.


معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی در ادامه با بیان این مطلب که سال 94، سال همدلی دولت و ملت است و باید در انتهای سال دستاوردهای خوبی از این نامگذاری که توسط مقام معظم رهبری انجام شده، داشته باشیم اظهار کرد: با تلاش حوزه فرهنگی سازمان، چهارمین نشست در خصوص مشاغل سخت و زیان آور با هدف ایجاد تعامل فرابخشی برگزار شد.


وی ضرورت تعامل را در شرایط خطیر سازمان تأمین اجتماعی مهم ارزیابی کرد و گفت: در زمانی که شاهد شرایط سخت اقتصادی فراروی این سازمان هستیم، با تکیه به عملکرد خوب مجموعه همکاران نگرانی نداریم و به آینده امیدوار هستیم.


معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت 3000 میلیارد تومان یارانه نقدی از سوی دولت به مردم در هر ماه، اظهار کرد: این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی هر ماه بالغ بر 4200 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می کند و این امر حکایت از مدیریت منابع و مصارف دارد.


زدا افزود: سازمان تامین اجتماعی پرداخت منظمی به2 میلیون و700 هزار نفر مستمری بگیر در هر ماه دارد.


عادل علایی ،مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی نیز هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تعامل میان شرکای اجتماعی این سازمان دانست و گفت: اصل و اساس برگزاری این کارگاه با هدف همدلی و اجرای صحیح قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آوراست.


علایی اظهار کرد: شرایط قانونی واجرایی این طرح به نوعی متفاوت و نیازمند اصلاح است چرا که در قانون به اصلاح ساختار سخت و زیان آور بودن تاکید شده است نه به اجرای بازنشستگی گروه های کارگری و حذف آنان از خطوط تولید.


وی ادامه داد: این درحالی است که برخی از این کارگران پس از بازنشستگی دوباره جذب واحدهای تولیدی می شوند و ظرفیت‌های اشتغال را تصرف می کنند و یک فرصت شغلی برای جوانان جویای کار از بین می رود.


علایی تصریح کرد: از جمله اهداف این کارگاه رفع مشکلات اجرایی در راه اجرای این طرح، آگاه سازی شرکای اجتماعی ما نسبت به قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور و پیش بینی استفاده از تجربیات شرکای اجتماعی در مسیر اصلاح قانون است.


در ابتدای این مراسم،عبدالکریم نباتی، مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس گفت: در استان فارس ماهیانه 123 میلیارد تومان بابت مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می شود.


نباتی افزود: این در حالی است که شرایط اقتصادی کشور علیه منابع درآمدی سازمان است و باید به شرایط رکود اقتصادی کشور توجه کرد.


وی سازمان تامین اجتماعی را متعلق به 50 درصد جمعیت کشور دانست و گفت: این سازمان نقش تعیین کننده ای در حوزه امنیت اجتماعی دارد و بدون شک بازوی توانمند نظام اسلامی است.


گفتنی است، در این کارگاه اعضای کمیته‌های بدوی و تجدید نظر مشاغل سخت و زیان آور استانهای اصفهان، بوشهر، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و هرمزگان پیرامون اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص اصلاح آن پرداختند. 


تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 02 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن