تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی افزایش قیمت مرغ زنده به مرز 4 هزار و 200 تومان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیش بینی افزایش قیمت مرغ زنده به مرز 4 هزار و 200 تومان
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: امیدواریم طی هفته آینده با بازگشایی مرز عراق و عادی شدن روند صادرات و قیمت مرغ زنده به مرز 4 هزار و 200 تومان برسد.

محبی**پیش بینی افزایش قیمت مرغ زنده به مرز 4 هزار و 200 تومان
عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص قیمت مرغ در کشور اظهار داشت: در واقع قیمت‌ها  از دو روز گذشته تا کنون افزایش 100 تومانی مواجه بوده که از سویی امیدواریم طی هفته آینده بعد از تعطیلات و بازگشایی مرز عراق و عادی شدن روند صادرات به تعادل قیمت برسیم.


وی افزود: درحال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغداری کیلویی سه هزارو 300 تومان و برای مصرف کننده درمراکز مختلف بین 5 هزار و 200 الی 5 هزار و 300 تومان متغیر است.


حجت در ادامه گفت: کاهش عرضه و تقاضا درایام صفر به سبب تعطیلی تالار و جشن و عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبابی در چنین شرایطی سبب کاهش قیمت در بازار شده که امیدواریم شرکت پشتیبانی دقت نظر بیشتری درخصوص عرضه داشته باشد.


وی یادآور شد: شرکت پشتیبانی امور دام برای متعادل شدن قیمت از هفته گذشته تاکنون حدود سه میلیون و 500 تن گوشت مرغ از مرغداران خریداری کرده اما تاکنون تأثیر مثبتی بر قیمت‌ها نداشته است.


مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی تصریح کرد: اتحادیه سراسری همزمان با شرکت پشتیبانی امور دام جلساتی طی چند روز گذشته داشته و قرار شده که از هفته آینده به صورت هفتگی و مرتب این جلسات برقرار شود و از طرفی واحدهای تولیدی و همکاری بخش‌های عرضه کننده مرغ و همکاری تولید کنندگان و کشتارگاه و سپس اتحادیه سراسری به عنوان دبیر آن به سراسر کشور اعلام کند.


 وی بیان کرد: بنابراین افرادی که در این زمینه فعال هستند ملزم به حداقل قیمت‌ها که از طریق اتحادیه بین 4 هزار و 200 الی 4 هزارو 300 تومان اعلام خواهد شد هستند و گفتنی است که هفته آینده اولین جلسه برگزار و قیمت نهایی اعلام خواهد شد.


  برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری







۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن