تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812780544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حنطه: تاوان فحش خوردن فولاد را ما دادیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حنطه: تاوان فحش خوردن فولاد را ما دادیم




سرمربی استقلال اهواز بعد از شکستشان در دربی خوزستان مقابل فولاد گفت و گویی مفصل انجام داد.





ورزش سه: سرمربی استقلال اهواز بعد از شکستشان در دربی خوزستان مقابل فولاد گفت و گویی مفصل انجام داد.

علی حنطه که اعتقاد داشت داور بازی شرایط مناسبی برای قضاوت نداشته در پی این گفت و گو جواب عنایت رئیس کمیته داوران را که از او شکایت کرده را داده است.

بدن یک داور هم باید مثل یک بازیکن آماده باشد

واقعا در این 3 هفته اشتباهات داوری باعث شده بر مشکلات ما افزوده شود و اگر قرار بر این باشد در امتیاز گرفتن ما هم داوری هم سازوکار داشته باشد خیلی بد می شود. در ضمن این را بگویم یک داور همانند یک بازیکن باید بدنش آماده باشد تا بتواند یک بازی را خوب سوت بزند اما در بازی با فولاد ما مشاهده کردیم که داور ما از لحاظ بدنی آماده نبود در ضمن ما مشکل دیگر هم داشتیم و آن هم کمبود بازیکن بود.

یکی باید به درد ما برسد

به نظر من سوت هایی که بخصوص از دقیقه 75 به بعد زده شده گرچه سهوا است و عمدا نیست ولی من با آنها موافق نیستم. برای مثال ساکی روی خانزاده اصلا خطایی نکرد و اگر آن خطا گرفته نمی شد شاید گل هم دریافت نمی کردیم و نتیجه بازی در حال حاضر عوض شده بود. من در مورد این قضیه که گفته اند درگیری فیزیکی داشتم باید بگویم اصلا درگیری وجود نداشت فقط من رفتم و به داور وسط گفتم ان شاءالله این خطایی که گرفته ای درست باشد چون اگر آنطور نمی شد ما می توانستیم گل دوم را بزنیم. تاوان چه چیزی را باید بدهیم، یکی باید به درد ما برسد.

یکسری ها دوست داشتند فولاد نتیجه بگیرد

در ضمن شما اگر نگاه کرده باشید، شکم داور تکان می خورد و عادل فردوسی پور باید در برنامه اش به این موضوع می پرداخت، نباید در برنامه نود فقط روی استقلال و پرسپولیس زوم شود بیایید و یک بار برای استقلال اهواز کاری بکنید. پس حق ما چه کسی باید بگیرد؟ تیم ما از لحاظ فنی خوب کار کرد و روز به روز بهتر می شویم و تازه اگر بازیکنانی که می خواهیم را در نیم فصل به خدمت بگیریم و از این 3 بازی 5 امتیاز کسب کنیم شرایط خیلی بهتر می شود. شما می بینید که من در 2 بازی اخیر از بازیکنان زیر 23 سالم استفاده کردم آن وقت فولاد مهدی دغاغله را به عنوان یار تعویضی به زمین می آورد شما حسابش را بکنید چقدر فرق بین ما و آنها از لحاظ بازیکن و سخت افزاری هست. ما واقعا بهترین بازیمان را مقابل فولاد انجام دادیم ولی شرایط برای گرفتن 3امتیاز خوب نبود و یکسری ها دوست داشتن فولاد ببرد. از دقیقه 75 به بعد هواداران شروع کردن به فحش دادن به مسوولان و اسکوچیچ و بقیه و جو بازی فرق کرد و از این قضیه فقط استقلال اهواز ضربه خود و ما 3 امتیاز بازی از دست دادیم، امیدوارم در ادامه جبران کنیم.

مشکل مالی و کمبود بازیکن نباشد همه چیز حل می شود

من از طرف خودم با بچه ها کارهای فنی انجام می دهم ولی مشکلات دیگری هم داریم و مشکلاتی که در هیچ جای دیگری نخواهید دید، تیم ما باید تقویت شود و من قول می دهم که اگر کمبود بازیکن حل شود، مشکلات مالی هم نباشد ما می توانیم اختلاف امتیازمان را با تیم های پایین جدول کم کنیم. می خواهیم این تیم را از این حالت دربیاوریم.

مرگ هوادار پرسپولیس برای ما مربیان دردناک است

من اینجا یک تسلیت می گویم به خاطر هوادار واقعی پرسپولیس به هر حال بخاطر بازی آنها برایش مشکل پیش آمده و این اتفاق افتاده و این اتفاق برای ما مربیان دردآور است. وقتی هوادار که از این فوتبال پولی به او نمی رسد و حتی هم پولی خرج می کند تا به استادیوم بیاید، فوت می کند قلب آدم به درد می آید. ان شااله که خانواده اش بتوانند این غم را بپذیرند و تحمل کنند.

فنایی باید قضاوت کند نه اینکه اشتباه داوران را پوشش دهد

در مورد برنامه 90 باید بگویم که کارشناسانی که به این برنامه می آیند به عنوان قاضی به آنجا می آیند و باید قضاوت کنند نه اینکه بخواهند با نگفتن های حقیقت در واقع اشتباهات داوری را بپوشانند. اینکه آقای فنایی باید حقیقت را بگوید. اینکه داور در بازی ما اضافه وزن داشت خب مشخص بود و آن توپی که آقای ساکی گرفت خطا نبود. در مورد اینکه چه برخوردهایی صورت می گیرد، صحبت کنیم. من گفتم و بازهم می گویم داور سهوا آن کارها را کرد نه عمدا و بدنش ناآماده بود و داوران ما باید تمرکز داشته باشند. من این ها را می گویم و باید واقعیت ها را بپذیرند و وقتی یک بازیکن مدام بدنسازی می کند تا بدنش آماده باشد داور هم باید همین طور باشد. ما داورانی مثل ترکی، خورشیدی، فغانی و ... را داریم که بدن هایشان آماده است.

ملکی تنهاست و مسوولان استانی باید حمایت کنند

کسی که در جایگاه قضاوت است پیش خدا مسوول است آن حرکت ساکی هیچ خطایی نبود و ما باید گل دوم را می زدیم و من می گویم این قضیه سهو و به خاطر ناآماده بودن داور پیش آمده ما از لحاظ فنی بهترین فوتبال را ارائه می دهیم و در پست های مختلف رو به رشد هستیم و موقعیت های خوبی در بازی با فولاد ایجاد کردیم. مثلا من هلیچی را برای بار اول بازی دادم، بازیکنانی مثل ساکی، بهمنی، بهرامی، خذیراوی به تازگی دارند برای ما بازی می کنند و شاید اولین یا دومین بارشان است در لیگ برتر بازی می کنند. اگر به استقلال اهواز توجه شود، اگر مسوولان استان به این تیم توجه کنند ما خیلی وضعیتمان بهتر می شود. آقای ملکی فقط به خاطر خاطراتی که از جنگ دارد به این تیم آمده است و تنهایی دارد تمام کارها را می کند ولی اگر یک مسوول استانی قبل از بازی با فولاد به می آمد و می گفت این بازی پاداش دارد انگیزه ما دوچندان می شد. یک مالک به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد و اگر مشکلات حل شود ما از این بهتر خواهیم شد چون از لحاظ فوتبالی رو به رشد هستیم.

قصد دارند سر من را ببرند

در مورد آقای عنایت که مصاحبه کرده و راجع من گفته که شکایت می کند باید بگویم که شما بپذیرید داوری که برای بازی ما گذاشتید از لحاظ وزنی سنگین بوده و در ضمن من در رابطه با پنالتی اصلا حرفی نزدم. من راجع به خطاهای قبل از آن صحبت کردم و کرنری که اوت گرفت و موجب پنالتی شد. در ضمن من باز هم می گویم داور سهوا خطا کرده پس شما هم لطفا انتقاد پذیر باشید. من آخر بازی رفتم داور را به این روزهای عزیز قسم دادم و به همین روزها سپردم و گفتم اگر سوت هایی که زدید درست بود که هیچ اگر نزدید شما را به خدا می سپارم. اگر دنبال این هستید که سر یک مربی دیگر را ببرید، آن بحثش جداست وگرنه این همه مربی های و بازیکنان پرسپولیس و سپاهان و سایر تیم ها صحبت می کنند چرا تا به حال روی حرف های آنها مانوری داده نشده است. چرا انتقادپذیر نیستید کمی به فکر موضوع داوری باشید. چرا نبایستی وقتی داوری اشتباه می کند حرفی زد آن هم یک حرف ساده. در ضمن هفته قبل که در بازی با پرسپولیس برای ما پنالتی گرفته نشد چرا آن موقع کسی نیامد بگوید ببخشید پنالتی شما را نگرفتیم؟ آن وقت تا ما حرف می زنیم علیه مان جبهه می گیرند در ضمن اینکه گفته اند من با داور درگیری فیزیکی داشتم هم می توانند فیلم بازی را ببینید هم خود داور می تواند شهادت بدهد و هم ناظر بازی که اصلا چنین چیزی وجود نداشته است.






تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن