تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819475015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي عدم پرداخت ماهيانه همياري پايانه باربري نسيم شهر توسط شهرداري تخريب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در پي عدم پرداخت ماهيانه همياري پايانه باربري نسيم شهر توسط شهرداري تخريب شد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: در پي اختلاف نظر بين شهرداري نسيم شهر و وزارت راه و ترابري بر سر عدم پرداخت ماهيانه يكي از پايانه هاي باربري اين شهر، شهرداري نسيم شهر تصميم گرفت با تخريب اين پايانه به تمام اين بحث ها پايان دهد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اتفاقي جالب و نادر يكي از پايانه هاي باربري كالا كه متعلق به وزارت راه و ترابري است توسط شهرداري نسيم شهر تخريب شد.
بر اساس اين گزارش و طبق اظهارات مسوولين اتحاديه شركت هاي تعاوني و حمل بار استان تهران، انجمن صنفي رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده اي كالاي كشور و كانون انجمن هاي صنفي كارفرمايان شركت هاي حمل و نقل داخلي كالاي كشور طي چند ماه گذشته شهرداري نسيم شهر از مالك پايانه (وزارت راه و ترابري) تقاضاي خارج از عرف (از جمله پرداخت ماهيانه چند صد ميليون ريال به عنوان همياري و يا اصلاح سيستم فاضلاب شهر) را كرده است.
اين گزارش مي افزايد، در طول شبانه روز به طور متوسط سه هزار دستگاه كاميون به اين پايانه مراجعه و نسبت به بارگيري در آنجا اقدام مي كنند.
طبق اظهارات مسوولين اين پايانه، قريب به 10 هزار نفر از ساكنين اين شهر، رانندگان، كارمندان و ... به طور مستقيم و غيرمستقيم از اين پايانه كسب درآمد مي كنند كه اين اقدام يعني بيكار شدن اين عده و مضاعف شدن مشكلات آنهاه چرا كه در آمد مذكور در حال حاضر هم زير خط فقر بوده است.
بر اساس برآورد بعمل آمده خسارات وارده به پايانه مذكور بالغ بر 10 ميليارد ريال بوده است و همچنين با تخريب ديوارهاي اين پايانه،سدي براي محافظت از اموال و وسايل نقليه آنها وجود ندارد و با ادامه روند موجود رانندگان ديگر تمايلي به حضور در اين پايانه ندارند و بيكاري منطقه افزايش مي يابد.
بر طبق اين گزارش تشكل هاي صنفي حمل و نقل از طرف رانندگان و شركت هاي حمل و نقل كه از اين محل كسب درآمد مي كنند و با اين وضعيت كه همانا كمرنگ شدن نقش درآمدي منطقه را در پي خواهد شد از مسوولين تقاضاي رسيدگي و برخورد قانوني را دارند.
شهرداري نسيم شهر شبانه اين پايانه را تخريب كرده است اما هيچ گونه دليل قانوني براي اقدام خود ارايه نكرده است تا مسوولين اصناف و شركت هاي مربوطه را راضي كند./01 /144
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن