تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اولين شب بازار در پياده راه باب همايون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱ق.ظ)
افتتاح اولين شب بازار در پياده راه باب همايون موج- مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهرداري تهران از افتتاح شب بازار در پياده راه باب همايون خبر داد و گفت: به دنبال عدم رضايت کسبه از بساط گستري و سد معبر در محدوده بازار و مشکلات تردد شهروندان، اولين شب بازار، عصر روز گذشته برپا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا قديمي با اشاره به اينکه طرح ساماندهي بساط گستران در سه روز نخست با صدور اخطاريه کتبي و مطلع کردن بساط گستران آغاز شد و در ادامه 3 روز عمليات جمع آوري اين افراد به طول انجاميد، گفت: تاکنون قريب به 800 نفر به دفتر ساماندهي مستقر در بازرار مراجعه و ثبت نام کرده اند.
وي خاطرنشان کرد: در آغاز بساط گستراني که سابقه کار بيش تر از 5 سال را داشته اند، مجوز شروع کار در شب بازار ها را دريافت کرده اند و در آينده افراد با سابقه کم تر نيز مي توانند در اين محل مستقر شوند.
مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: اين طرح با هم ياري شهرداري منطقه ي 12 و پليس ناجا برگزار مي شود.
قديمي به فعاليت 39 روز بازار در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: معضل بساط گستري تنها محدود به پياده راه 17 شهريور و 15 خرداد نمي شود و ما در ديگر نقاط شهر مانند ميدان هفت تير، تجريش، ونک، نارمک، نازي آباد و... نيز با اين مشکل روبه رو هستيم.
وي افزود: تلاش مي کنيم تا تعداد اين روزبازارها را به 50 بازار افزايش داده تا بتوانيم کليه بساط گستران را تحت پوشش و حمايت قرار دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن