تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813058655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: نمی‌توانیم به سرخابی‌ها پول بدهیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سجادی: نمی‌توانیم به سرخابی‌ها پول بدهیم




معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت که این وزارتخانه نمی‌تواند به لحاظ قانونی به دو تیم پرطرفدار پایتخت کمک مالی کند.





خبرگزاری تسنیم: نصرالله سجادی صبح امروز (شنبه) از اردوی تیم ژیمناستیک ترامپولین در دو رده سنی جوانان و نوجوانان که قرار است به مسابقات جهانی دانمارک اعزام شوند، بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اعزام این تیم به مسابقات جهانی امروز از نزدیک به محل برگزاری اردو آمدیم تا شاهد تمرینات آنها باشیم. این ژیمناست‌ها زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم حاصل تلاش خود را به دست بیاورند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ادامه داد: ژیمناستیک رشته‌ای است که نسبت به سایر رشته‌ها به لحاظ امکانات سهل‌الوصول  ندارد، ما نگاه ویژه‌ای به این رشته پایه‌ای داریم و بر همین اساس ژیمناستیک در کمیته ورزش‌های پایه قرار گرفته است.  از 7 رشته قرار گرفته در این کمیته خواسته شده که تا پایان آذر ماه طرح و برنامه 4 ساله‌ای را ارائه کنند تا پس از تصویب در وزارت ورزش به صورت ویژه از آنها حمایت شود.

سجادی درباره برگشت خوردن چک اعضای تیم استقلال و اینکه آیا وزارت ورزش می‌تواند به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال کمک مالی کند، گفت: ما نمی‌توانیم به لحاظ قانونی پول بدهیم. این دو باشگاه با اسپانسر قرارداد بسته‌اند تا از آن طریق حمایت مالی صورت بگیرد.







تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن