تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاس گازي تهران؛ نمادي از قدرت توليدکنندگان گاز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۶ب.ظ)
روحاني در ديدار رئيس جمهوري ونزوئلا: اجلاس گازي تهران؛ نمادي از قدرت توليدکنندگان گاز است موج- رئيس‌ جمهوري، روابط سياسي تهران-کاراکاس را خوب توصيف کرد و گفت: اجلاس گازي تهران؛ نمادي از قدرت توليدکنندگان گاز است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني روز دوشنبه در ديدار نيکلاس مادورو رئيس جمهوري ونزوئلا گفت: ايران و ونزوئلا دو کشور دوست و متحد هستند که مسير خود را به سمت پيشرفت و رفاه بيشتر براي ملت‌هايشان ادامه مي‌دهند.
روحاني با بيان اين که کميسيون همکاري‌هاي مشترک اقتصادي دو کشور بايد در دوره پساتحريم، تلاش و فعاليت خود را مضاعف کند، اظهار داشت: تهران براي گسترش همکاري‌هاي علمي، دانشگاهي، تأمين نيازمندي‌هاي تجاري و صنعتي ونزوئلا و اجراي سريع‌تر توافقات و پروژه‌هاي مشترک دو کشور آمادگي کامل دارد.
رئيس‌ جمهوري در ادامه برگزاري اجلاس سران کشورهاي توليدکننده گاز در تهران را يک قدرت‌نمايي براي توليدکنندگان و مجموعه صنعت گاز دنيا خواند و تصريح کرد: کشورهاي عضو اين مجمع گازي به دنبال توليد انرژي پاک و در عين حال حفاظت مؤثرتر از محيط زيست هستند.
روحاني همچنين با قدرداني از تلاش‌هاي رييس‌جمهوري ونزوئلا براي توازن در وضعيت بازار توليد و عرضه نفت خاطرنشان ساخت: ايران و ونزوئلا در موضوعات سياسي و مسائل منطقه اي، ديدگاه ها و نقطه نظرات نزديکي به يکديگر دارند،هر دو کشور مخالف تجاوز به حقوق مردم فلسطين، اتمام تروريسم و درگيري‌ها در عراق و سوريه و برقراري امنيت در اين کشورها و مبارزه قاطع با تروريسم هستند که امروز تبديل به مشکلي جهاني شده است.
رييس‌ جمهوري همچنين هماهنگي کشورهاي توليدکننده و صادرکننده منابع انرژي را در جهت ثبات و تعادل بازار ضروري دانست.
نيکلاس مادورو رئيس جمهوري ونزوئلا نيز در اين ديدار با اشاره به اين که روابط دو کشور بر پايه اعتماد و اطمينان سياسي متقابل با يکديگر بنا شده است، گفت: ما در ونزوئلا تجربه بسيار مطلوبي از همکاري با ايران در پروژه‌هاي مشترک داريم.
مادورو ضمن تبريک به روحاني براي سازمان‌دهي و روند اجرايي مطلوب برگزاري اجلاس سران مجمع کشورهاي توليدکننده گاز در تهران، اظهار داشت: يقين دارم که با مديريت تهران امور اين مجموعه بسيار خوب و قدرتمندانه به پيش خواهد رفت.
وي با بيان اين که بايد زمينه‌ها براي بهره‌گيري حداکثري از فرصت پس از رفع تحريم‌ها عليه ايران را از هم اکنون فراهم کنيم، تصريح کرد: مردم ونزوئلا به دولت و مردم ايران علاقه مند هستند و ضروري است در افقي بزرگ‌تر سطح روابط و همکاري‌ها در فضاي جديد تعميق و گسترش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن