تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۲‬نفر كشتي گير كرمانشاهي در جام جهان پهلوان تختي شركت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۲‬نفر كشتي گير كرمانشاهي در جام جهان پهلوان تختي شركت مي‌كنند
رييس هيات كشتي استان كرمانشاه گفت: در مسابقات جهان پهلوان تختي ‪۱۲‬ نفر كرمانشاهي براي تيم ايران كشتي خواهند گرفت.

" هاشم درويشي " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: ايران با دو تيم الف و ب در اين مسابقات شركت خواهند كرد كه تيم ب كاملا كرمانشاهي هستند و در تيم الف نيز يك نفر كرمانشاهي مي‌باشد.

وي افزود: تيم ملي ب كه از كرمانشاه مي‌باشد پس از انجام تمرينات اكنون در آمادگي كامل بسر مي‌برند و در مسابقات جهان پهلوان تختي بخوبي خواهند درخشيد.

وي گفت: مربيان تيم ملي الف " محمود موذني پور " ، " محمد طلايي " و "اسماعيل بلگسركي" هستند و مربيان تيم كرمانشاهي ملي " يداله يوسفي" ، " پرويز سليمان پور" و " شلاني " مي‌باشند.

وي گفت: تيم ب را "رسول جهاني" در ‪ ۵۵‬كيلوگرم، فرهاد رستمي و محمدعلي گنجابي در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم، انشاالله حسيني و كيوان سيفعلي در ‪ ۶۶‬كيلو گرم، عرفان اميري و مسعود حيدريان در ‪ ۷۴‬كيلوگرم احسان اميني در ‪ ۸۴‬كيلو گرم، جعفر دليري ‪ ۹۶‬و اشكان ازلي و محسن رضايي نيز در ‪ ۱۲۰‬كيلوگرم تشكيل داده‌اند.

وي گفت: همچنين ‪ ۳۰‬نفر نيز در قالب تيم ملي وارد كرمانشاه خواهند شد كه مي‌توان به كشتي گيراني چون تقي داداشي ، عباس دباغي ، محسن آقاجاني، حميد محمد نژاد، داداشي پور، ميثم مصطفي جوكار و ... اشاره كرد.

درويشي يكي از ويژگيهاي اين جام را حضور عده زيادي از كشتي گيران مطرح دنيا دانست و گفت: وجود اين همه كشتي‌گير مطرح دنيا در يك مسابقه كم نظير است كه باعث خواهد شد كه تجربه‌ي خوبي نصيب كشتي گيران ايراني و كرمانشاهي باشد كه خود را در مصاف با چنين كشتي گيراني بيازمايند.

وي افزود: تيمهاي كانادا با هفت ورزشكار، تركيه با ‪ ۲۱‬ورزشكار و روسيه نيز با ‪ ۱۰‬ورزشكار در اين مسابقات شركت خواهند كرد.

وي گفت: تيمهاي آمريكا و ايتاليا از شركت در مسابقات انصراف دادند و تيمهاي ارمنستان و آذربايجان نيز به خاطر ميزباني بد يكي از استانهاي كشور از شركت در اين مسابقات انصراف دادند.

وي افزود: ‪ ۷۱‬هزار دلار براي جوايز اين مسابقات در نظر گرفته شده است كه نفرات اول هر وزن سه هزار دلار، نفرات دوم دو هزار دلار و سوم نيز هزار دلار هديه داده مي‌شود.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن