تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815059542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان ميراث فرهنگي: توسعه گردشگري سياست راهبردي دولت نهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان ميراث فرهنگي: توسعه گردشگري سياست راهبردي دولت نهم است
اسفنديار رحيم مشائي روز پنج شنبه در چهارمين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در توسعه صنعت گردشگري در سنندج افزود : فضا و بستر لازم براي مشاركت بخش خصوصي و سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در راستاي توسعه و تامين زير ساخت‌هاي صنعت گردشگري كشور فراهم شده است.

وي با اشاره به اقدامات موثر دولت نهم براي رونق بخشيدن به صنعت گردشگري اظهار داشت : اختصاص اعتبارات مناسب به اين حوزه ، افزايش اعتبارات سازمان و تخصيص ‪ ۵‬درصد از اعتبارات عمراني استانها به توسعه صنعت گردشگري از جمله اقدامات دولت در اين زمينه است.

رحيم مشائي كه در جمع حدود ‪ ۷۰‬نفر از سفراي كشورهاي خارجي سخن مي‌گفت ، ياداور شد : در حال حاضر ‪۷۰۴‬منطفه نمونه گردشگري توسط دولت شناسايي و به تصويب رسيده است كه اين مناطق زمينه مناسبي را براي ايجاد زير ساخت‌ها و امكانات خدماتي و رفاهي براي گردشگران ايجاد كرده است.

وي با بيان اينكه ايران سرزمين ادب و عشق، فرهنگ، هنر و حماسه است ، گفت : تمدن تاريخي درخشاني كه در اين سرزمين شكل گرفته، موهبتي الهي است تا جهانيان به واسطه اين تمدن ابرانيان را باور كنند.

معاون رييس جمهور با اشاره به پيام صلح و دوستي ايرانيان براي جهان گفت :
امروز ما گردشگري را بهانه كرديم تا پيام دوستي و نسيم مهر و عشق خود را به جهانيان ابلاغ كنيم.

رييس سازمان ميراث فرهنگي افزود: سرزمين كردستان همواره در تاريخ ايران سهم بزرگي را در شكل‌گيري تمدن ايراني به عهده داشته است.

وي خطاب به سفراي خارجي حاضر در اين همايش گفت : اقوام كرد يكي از اصيل ترين اقوام ايراني هستند و بر اساس سنت و فرهنگ قديمي خود امروز با افتخار ميزبان شما هستند.

رييس سازمان ميراث فرهنگي با اشاره به ظرفيت‌هاي ايران در حوزه گردشگري افزود : استفاده از اين ظرفيت‌ها براي ايجاد اشتغال ، ظرفيت‌سازي اقتصادي ، ارتقاي درآمد سرانه و افزايش توليد ناخالص ملي از اولويت‌هاي كاري دولت است.

رحيم مشايي تصريح كرد : امروز دولت گام‌هاي موثري را براي شكوفايي صنعت مهم گردشگري و بهره مندي از مزاياي آن برداشته است هر چند كه نگاه ما به صنعت گردشگري فقط نگاه اقتصادي نيست .

معاون رييس جمهور تاكيد كرد: گردشگري يكي از ابزارهاي ايجاد ارتباط و شناخت ملت‌ها از يكديگر است و بر همين اساس صنعت گردشگري عاملي مهم براي توسعه روابط بين دولت‌ها و ملت‌ها است.

چهارمين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در توسعه صنعت گردشگري از صبح امروز پنج شنبه با حضور ‪۷۰‬نفر از سفراي خارجي مقيم تهران در سنندج آغاز شده است. اين همايش به مدت سه روز ادامه دارد .
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن