تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815059324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسعه گردشگري سياست محوري و راهبردي دولت نهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توسعه گردشگري سياست محوري و راهبردي دولت نهم است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري گفت: توسعه و رونق صنعت گردشگري كشور يكي از سياست هاي محوري و راهبردي دولت نهم است.


به گزارش خبرنگار ايرنا،‌"اسفنديار رحيم مشايي" روز شنبه در همايش ملي نوآوري و شكوفايي صنعت گردشگري كشور در مركز همايش هاي صدا و سيما افزود: دولت نهم به ويژه شخص رييس جمهور معتقد است كه بايد درهاي جمهوري اسلامي ايران به روي تمامي گردشگريان خارجي باز باشد.
وي با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته براي توسعه و رونق صنعت گردشگري كشور در طول سال هاي گذشته تصريح كرد:توسعه و رونق صنعت گردشگري نيازمند نگاهي ويژه و برنامه راهبردي است و دولت هاي بعدي نيز بايد با اين نگاه در حوزه گردشگري برنامه ريزي و حركت كنند.
وي با اشاره به اينكه سرزمين ايران سرزميني خدايي است،‌اظهار داشت: هركس به ايران و توسعه و رونق اين كشورعلاقه مند باشد به طور يقين داراي جايگاه و اجر ويژه اي نزد خداوند است.
معاون رييس جمهور با اشاره به ويژگي هاي ارزشمند مردمان ايران زمين،‌گفت: دولت و ملت ايران با مردم هيچ كشوري حتي آمريكا مشكلي ندارند و ما مردمان آمريكا را جزو بهترين مردمان جهان مي دانيم.
رحيم مشايي با بيان اينكه موفقيت هاي امروز صنعت گردشگري محصول تلاش همگاني و ظرفيت هاي موجود گردشگري كشور است،‌افزود:گردشگري ايران مانند يك طلاي 24عيار ارزشمند است و در همواره مانند پسته اي خندان ظرفيت هاي گسترده و بيشمار خود را نمايان مي كند.
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اينكه كار در حوزه گردشگري عبادت است، اظهار داشت: هر فرد مسئولي كه در اين حوزه مشغول است اگر براي توسعه و رونق صنعت گردشگري ايران به واسطه موهبات الهي موجود كار نكند به واقع گنه كار است.
رحيم مشايي با تاكيد بر اينكه اكنون در حوزه گردشگري با آنچه كه بايد فاصله زيادي داريم،‌افزود:
برنامه ريزي و اقدامات لازم براي تهيه و تدوين سند ملي و جامع گردشگري،‌صنايع دستي و ميراث فرهني انجام شده و به زودي اين سندها براي توسعه و رونق اين سند
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تاكيد كرد: البته بايد به اين نكته توجه داشت كه توسعه و رونق گردشگري كشور نيازمند جدي بازنگري در قوانين است.
معاون رييس جمهور تصريح كرد: اميدوارم در حوزه گردشگري كشور روزي برسد كه هيچ كس براي آمدن به ايران نيازي به ويزا نداشته باشد.
وي با اشاره به اجراي طرح صدور ويزاي الكترونيك براي گردشگران خارجي افزود: امروز هماهنگي و تعامل بسيار خوبي ميان سازمان و دستگاه ديپلماسي براي اجراي اين طرح وجود دارد و وزارت امور خارجه اقدامات مناسبي را در اين زمينه انجام داده است.
رحيم مشايي با تاكيد بر لزوم مشاركت و فعاليت بخش خصوصي در حوزه گردشگري اظهار داشت: امروز شاهد حضور گسترده و فعال بخش خصوصي در عرصه مشاركت، سرمايه گذاري و امور اجرايي صنعت گردشگري هستيم و زمينه براي فعاليت و مشاركت بيشتر هم فراهم است.
همايش ملي نوآوري و شكوفايي در صنعت گردشگري امروز با حضور جمعي از مقامات وزير امور خارجه، تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ،‌مديران سا زمان ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري و فعالان بخش خصوصي اين صنعت در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن