تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815320762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه یک توییت عالی بنویسیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:زومیت: اگر صاحب یک استارت آپ هستید یا مسئولیت مدیریت حساب رسمی یک کسب و کار یا سایت را درتوییتر بر عهده دارید، بد نیست با دانستن چند نکته ی کوچک، به بهترین شکل ممکن از این ابزار رایگان بهره بگیرید. در ادامه با زومیت همراه باشید تا مشخصه های یک توییت خوب را با هم مرور کنیم.
تقریباً همه ی ما با اصول ابتدایی کار با شبکه های اجتماعی و توییتر آشنایی داریم. به اشتراک گذاری لینک ها، چت کردن با دوستان، منشن کردن با استفاده از @، به کار بردن #هشتگ و ... . اگر از توییتر به صورت معمول و برای ارتباط با دوستان تان استفاده می کنید، این ها تمام چیزهایی هستند که باید بدانید. اما اگر حساب رسمی یک شرکت یا وب سایت را در توییتر مدیریت می کنید و می خواهید بیشتر تاثیرگذار باشید، بد نیست نکات دیگری را هم رعایت کنید.
زومیت را در توییتر دنبال کنید: zoomit_ir@
برای این منظور باید کاری کنید که مورد توجه قرار بگیرید و در عین حال مثل یک اسپم کننده ی موذی رفتار نکنید.
افراد درون لیست های توییتری را در نظر داشته باشید
 اول از همه باید فید توییتر خود را تحت کنترل درآورید. اگر به نحو درستی از لیست های توییتری استفاده نمی کنید، ارتباط با افرادی که واقعاً باید با آن ها به تعامل بپردازید را از دست خواهید داد. همچنین حتماً از قابلیت Mute توییتر برای قطع سر و صدای کسانی که فید شما را بیهوده شلوغ کرده اند استفاده کنید.
لیست های توییتری برای دوستان خود در دنیای واقعی، همکاران، ... [ مشاهده متن کامل خبر در زومیت ]

پنجشنبه ، ۲۸آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: زومیت]
[مشاهده در: www.zoomit.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن