تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سكه‌هاي كثيف پشت سر داعيه‌داران مبارزه با فساد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سكه‌هاي كثيف پشت سر داعيه‌داران مبارزه با فساد
به‌دنبال حضور اكبر تركان در برنامه تلويزيوني پايش، سيد‌حسين دهدشتي، نماينده آبادان در نامه‌اي سرگشاده خطاب به وي ضمن پاسخ به برخي اظهارات تركان به دلايل انجام تحقيق و تفحص از منطقه آزاد اروند پرداخت. به گزارش «جوان» گزيده‌اي از نامه دهدشتي را به تركان مي‌آوريم:
مشكلات منطقه آزاد اروند و مناطق آزاد ديگر را بي‌تدبيري و بي‌برنامگي شوراي هماهنگي مناطق آزاد مي‌بينم كه جنابعالي در رأس آن قرار داريد اما شما با اظهارات و عملكرد نسنجيده، گاه دولت تدبير و اميد را هم به چالش مي‌كشانيد.
وقتي تحقيق و تفحص را شروع كرديم، پيغام معاون شما را كه «اگر گزينه‌اي براي جايگزيني مديرعامل يا اعضاي هيئت مديره و... داريد معرفي كنيد نيازي به اين كارها نيست» را نشنيده ‌گرفتم.
اگر قرار بود در تحقيق و تفحص كوتا بيايم گفته يكي از اعضاي هيئت مديره را مبناي عمل وي قرار مي‌دادم كه: «شما كه با دولت مشكلي نداريد و در مورد انتخابات نظر ما روي شما مساعد است.»
جناب آقاي تركان من در مقابل تمام تصميمات شبهه‌دار، پول‌ها و بذل و بخشش‌ها ايستاده‌ام اما زشت‌تر - به زعم شما- از بيان حقايق از جانب من، سكه‌ها و وعده‌هايي است كه فكر مي‌كنيد مي‌توانيد با آن همگان را با خود همراه كنيد. جناب تركان صحبت‌هاي جنابعالي در دولت يازدهم هميشه شنيدني و خوشايند بوده است و همچنين آمال تمام كساني است كه دغدغه مبارزه با فساد را دارند، اما چه بسا رد پول‌هاي كثيف (بنا بر فرمايش خودتان) يا از اين پس بهتر است بگوييم سكه‌هاي كثيف، پشت سر داعيه‌داران مبارزه با فساد هم مي‌تواند ديده شود.
به گزارش «جوان» البته در خبري ديگر تهيه‌كننده برنامه پايش هديه روابط عمومي مجموعه زير‌مجموعه مهمان برنامه روز يك‌شنبه را نپذيرفت. سيد‌امير سياح تهيه‌كننده برنامه پايش در صفحه شخصي خود نوشت: «بعد از خروج مهمان از استوديو، جعبه (سكه‌ها) را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومي زيرمجموعه شما قبل از برنامه براي ما اينها رو فرستاده.
جعبه را باز كرد، توش رو كه ديد، اول جاخورد، بعد خودش را جمع و جور كرد و پرسيد يعني اين هديه رو قبول نمي‌كنيد؟!
اين بار من جاخوردم و محكم پاسخ دادم: توهين خيلي بزرگي بود به ما. به زيرمجموعه‌تون بفرماييد با رسانه‌ها اينطور رفتار نكنند.
گفت باشه. سكه‌ها رو گذاشت جيبش و رفت...»
سياح به نام مهمان برنامه پايش اشاره نكرده است ولي در برنامه يك‌شنبه گذشته اكبر تركان مهمان اين برنامه بود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن