تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815646951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات باید بدون نگاه جانب‌دارانه انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: انتخابات باید بدون نگاه جانب‌دارانه انجام شود استاندار فارس گفت: انتخابات باید بدون نگاه جانب‌دارانه انجام شود و هیچ كس حق دخل و تصرف در رای مردم را نخواهد داشت، آن كسی كه رای بیشتری داشته باشد، نماینده مردم خواهد بود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان ساعت 08:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از فارس، سیدمحمدعلی افشانی در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: امسال 2 انتخابات بزرگ و بسیار با اهمیت را پیش‌رو داریم و اولین اولویت در این زمینه فراهم شدن زمینه حضور و مشاركت حداكثری مردم است.
وی با تصریح اینكه باید همه در ایجاد شور و نشاط و انگیزه در مردم برای حضوری گسترده و تاثیرگذار در انتخابات، همراه شوند، گفت: برای این مهم باید از همه سلایق و دیدگاه‌ها كاندیداهای توانمند و سالم در عرصه حضور داشته باشند.
افشانی تاكید كرد: مردم حق دارند كه از مدیران و نمایندگانی توانمند و با تجربه و دانش برخوردار باشند.
او افزود: زمانی می‌توان با فساد اداری كه موریانه‌وار بخش‌های مختلف را در می‌نوردد مبارزه كرد كه مجلس توانمند داشته باشیم، مجلسی كه بتواند مدیران را بازخواست كند و این تنها زمانی ممكن خواهد بود كه همه افراد نقش خود را در جامعه به‌خوبی و براساس وظیفه عمل كنند.
استاندار فارس گفت: هرچه كشور توسعه یافته‌تر باشد قدرت انتخاب مردم بیشتر است، هرچه محدودیت بیشتری ایجاد كنیم در نقطه و مسیر مقابل توسعه یافتگی حركت كرده‌ایم.
او فرمانداران را به‌عنوان مجریان اصلی انتخابات خطاب قرار داد و لزوم برگزاری یك انتخابات سالم و با نشاط را مورد تاكید قرار داد و گفت: انتخابات باید بدون نگاه جانب‌دارانه انجام شود و هیچ كس حق دخل و تصرف در رای مردم را نخواهد داشت، آن كسی كه رای بیشتری داشته باشد، نماینده مردم خواهد بود.
استاندار فارس گفت: باید از هم‌اكنون شرایط به شكلی باشد كه مردم اعتماد كنند و بیش از گذشته پای صندوق‌های رای آمده و انتخاباتی سالم و باشكوه را رقم بزنند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مختصات و ظرفیت‌های استان فارس در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، عملی و ...، گفت: رابطه بین اقتصاد و محیط زیست، رابطه مستقیمی است، نباید منافع اقتصادی موجب وارد شدن لطمه به منابع زیست‌محیطی شود.
استاندار فارس همچنین لزوم توجه بیش از پیش دولت به این استان را مد نظر قرار داد و خواستار حمایت ویژه دولت از طرح‌های گسترش شهرك‌های كشاورزی و كشت گلخانه‌ای و سایر طرح‌ها و اقداماتی كه منجر به بهینه‌سازی مصرف آب و سایر منابع پایه می‌شود، شد.
او، موضوع احیاء تالاب‌ها در استان فارس را یكی از اولویت‌های ویژه عنوان كرد كه با ایجاد ستاد احیاء تالاب‌ها و برگزاری اولین جلسه آن، اهتمام جدی مسئولان نسبت به این امر نشان داده شده است.
استاندار فارس در بخشی از سخنان خود خواستار تفویض اختیار در بخش‌های مختلف به استانداران شد و گفت: ظرفیت‌های اجرایی، علمی و تجربی لازم و توان مدیریتی مناسب در استان فارس وجود دارد.
افشانی با یادآوری اینكه پروژه‌های مصوب سفر باید با متناسب با زمان تعهد داده شده،‌ اجرایی و تكمیل شود، گفت: تخصیص اعتبارات در این پروژه‌ها در 6 ماهه اول امسال 100 درصد انجام شده است و در 6 ماهه دوم نیز تخصیص‌ها 100 درصد خواهد بود.
وی با بیان اینكه علی‌رغم پیش‌بینی كاهش اعتبارات عمرانی كشور در لایحه بودجه سال 95، افزایش اعتبارات استان فارس یك امر ضروری است، گفت: شخصا اعتقاد دارم كه باید سهم فارس از اعتبارات متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و مشكلات این استان، افزایش یابد.
افشانی همچنین با تعیین ضرب‌العجل 2 هفته‌ای خواستار تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ارائه به گروه‌های تجاری و اقتصادی خارجی كه به شیراز سفر می‌كنند شد و گفت: ما نمی‌توانیم مدام برای گروه‌های مختلف از ظرفیت‌های استان بگوییم، اما هیچ بسته سرمایه‌گذاری مناسبی برای پیشنهاد نداشته باشیم.
استاندار فارس گفت: باید بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسب و متناسب، تهیه و به زبان‌های مختلف ترجمه شده و قابل ارائه به گروه‌های سرمایه‌گذاری باشد.
افشانی همچنین لزوم تقویت بخش خصوصی را مورد تاكید قرار داد و گفت: علی‌رغم آنكه مبنای ارزیابی مدیران را میزان جذب سرمایه و سرمایه‌گذار تعیین كرده‌ایم، اما هنوز بسیاری از سرمایه‌گذاران در دستگاه‌های دولتی معطل می‌مانند و كار به‌خوبی پیش نمی‌رود.
وی از راه‌اندازی كمیته جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران با حضور تمام دستگاه‌های متولی در فارس خبر داد و بر حضور تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف در این كمیته تاكید كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن