تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه ازدواج باید در کشور راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان: بیمه ازدواج باید در کشور راه اندازی می شود معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به ضرورت رفاه اجتماعی برای جوانان به زودی بیمه ازدواج در کشور راه اندازی می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان ساعت 13:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ، محمدرضا رستمی درجلسه ستاد ساماندهی ازدواج فارس اظهار داشت: بیمه ازدواج باعث می شود بسیاری از جوانان که به دلیل ترس از مسائل پیش روی ازدواج نمی کنند به این امر ترغیب شوند.
وی ادامه داد: با توافقی که با بیمه ایران انجام شده این بیمه قرار است تخفیفات ویژه ای را در اختیار جوانان قرار دهد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بیمه مهریه، جهیزیه ، تامین مسکن و اشتغال نیز پیش بینی شده که بسته حمایتی تا یک ماه آینده به استان ها ابلاغ می شود که امید است در گام اول مسئولان دولتی برای تشویق سایر افراد جامعه فرزندان خود را به این طریق بیمه کنند.
وی سپس عنوان کرد: سالانه 750 هزار ازدواج در سطح کشور انجام می شود که برای حفظ کیان خانواده و ارتباط موثرتر با زوجین به زودی هفته نامه ازدواج در سطح کشور بین زوجین توزیع می شود.
رستمی افزود: ساخت محصولات چند رسانه ای در حوزه ازدواج، تولید بسته های آموزشی پیش از ازدواج و 5 سال اول ازدواج ، افزایش مراکز ازدواج خانواده، اجباری کردن آموزش های قبل از ازدواج از دیگر فعالیت های است که به منظور افزایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ها در کشور انجام می شود.
وی سپس خواستار تشکیل منظم ماهیانه ستاد ساماندهی امورجوانان دراستان فارس شد و گفت: خروجی این جلسات باعث می شود زمینه توانمند سازی جوانان درحوزه های مختلف فراهم شود و روحیه نشاط و خود باوری دراین قشر تاثیر گذار تقویت شود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به منظور افزایش حضور جوانان درعرصه های مختلف دولت تدبیر و امید به دنبال افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد بود که خوشبختانه در شرایط کنونی تعداد آنها به 700 مورد درکشور رسیده است.
رستمی افزود: درراستای توانمند سازی سازمان های مردم نهاد به شکل مناسب از طرح ها و ایده های مطرح شده توسط این گروه های اجتماعی حمایت می شود.
محمدرضا رستمی در دیدار با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های فارس اظهار داشت: مسئولیت شما ورزش و جوانان است ،سلب مسئولیت از طرف روسای ورزش و جوانان شهرستانها باعث می شود این حوزه کلان کشور آسیب ببیند.
وی ادامه داد: درجلساتی که با مدیران کل استان ها برگزارشدبه آنها اعلام گردیدهر استانی که نتواند درحوزه جوانان مسوولیتش را انجام دهد مدیرکل عوض می شود.
معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مدت کوتاه حضور در پست کنونی نقش آفرینی خوبی درحوزه جوانان داشته است به گونه ای که جدیت این مدیر توانمند باعث شد دومین استانی که درحوزه جوانان به آن سفر می کنم فارس باشد.
رستمی تصریح کرد: توانمندسازی و آشنایی روسای ورزش و جوانان شهرستان ها که درگیر مسائل جوانان هستند ضروری است که درهمین راستا سال آینده دوره های توانمند سازی ضمن خدمت درحوزه جوانان برای این افراد برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: ستاد ملی ساماندهی امورجوانان حداقل باید هر دوماه یکبار در شهرستانها تشکیل شود و یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد استانها و شهرستانها این موضوع است.
معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان درادامه از تلاش های انجام شده برای تشکیل سازمان جوانان یاد کردو ابراز داشت: درصورت عملیاتی شدن معاون جوانان وزارت ورزش رئیس سازمان و قائم مقام وزیر می شودو و معاون جوانان دراستان ها نیز رئیس سازمان و قائم مقام مدیرکل ورزش و جوانان خواهد شد.
رستمی تاکید کرد: در شرایط کنونی، سه حوزه توانمندسازی خانواده ها، مشارکت های اجتماعی و اوقات فراغت اهداف اصلی معاونت جوانان در سطح کشور است که بودجه لازم برای عملیاتی شدن برنامه ها دراین حوزه ها پیش بینی شده و برای تصویب به دولت رفته است.
وی درخصوص فعالیت افراد متخصص در این حوزه نیز گفت: در سال آینده تعدادی سرباز دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در حوزه علوم اجتماعی توسط وزارت ورزش و جوانان برای کمک به بخش جوانان اداره های شهرستان ها پذیرفته می شوند.
معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل اتاق فکر جوانان نیز یاد کرد و ابرازداشت: این موضوع درجلسه معاونین جوانان استان ها تصویب و رونمایی شد و هر استانی که بتواند اتاق فکر تشکیل دهد به آن اولویت می دهیم.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن