تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس سمنان:پليس با مزاحمتهاي خياباني و سد معبر برخورد مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس پليس سمنان:پليس با مزاحمتهاي خياباني و سد معبر برخورد مي كند
سمنان - خبرگزاري مهر: سردار عليرضا طاهري گفت: پليس استان سمنان با مزاحمتهاي خياباني و سد معبر در مرحله ديگري از طرح ارتقاي امنيت و انضباط اجتماعي برخورد مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، فرمانده انتظامي استان سمنان صبح امروز در نشستي خبري اظهار داشت: مرحله ديگري از طرح ارتقاي امنيت و انضباط اجتماعي پنجم خرداد ماه در استان سمنان آغاز شده است كه در اين مرحله ضمن برخورد با مزاحمتها و سد معبر، نقاط آلوده نيز پاكسازي مي شود.

وي افزود: در اين مرحله كليه اماكن عمومي، تفريح گاهها، پاركها، قهوه خانه‌ها و ساير اماكن پرتردد مورد كنترل و پوشش انتظامي قرار گرفته و محلهايي كه به ‌عنوان نقاط آلوده و جرم خيز و يا پاتوق افراد مزاحم مطرح هستند، پاكسازي مي‌شوند.

سردار طاهري تصريح كرد: ماموران در اجراي اين طرح علاوه بر برخورد قاطع با مزاحمان خياباني و توزيع‌كنندگان مواد مخدر و محصولات ضد فرهنگي با موتورسواراني كه در حريم پياده‌ روها تردد مي‌كنند نيز برخورد مي شود.

به گفته وي، با مغازه ‌داراني كه در معابر عمومي سد معبر كنند و متكدياني كه باعث مخدوش شدن چهره فرهنگي و اجتماعي جامع مي‌شوند نيز در اين طرح برخورد مي شود.

سردار طاهري با تاكيد بر اينكه هدف ‌از اجراي اين طرح افزايش امنيت و انضباط اجتماعي و از بين بردن بسترهاي وقوع جرم در جامعه است، خواستار همكاري دستگاه هاي اجرايي و فرهنگي در اين خصوص شد.

رئيس پليس استان سمنان اين طرح را در راستاي طرحهاي پيشگري دانست و گفت: در اين طرح به پيشگيري محله محور توجه داريم و از همكاري و مشاركت شهروندان قانون مدار، افراد متدين و دلسوز در محله‌ها، واحدهاي صنفي،اماكن عمومي و بخشهاي مختلف جامعه به عنوان پليس ياران امنيت اجتماعي و انتظامي استفاده مي‌شود.

به گفته وي، اين طرح با همكاري واحدهاي مختلف انتظامي، شامل كلانتريها و پاسگاه ها، پليس پيشگيري، امنيت اخلاقي، راهور و يگان امداد و پليس مبارزه با مواد مخدر اجرا مي شود.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن