تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805581389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کاتاروی ایران از دور مسابقات حذف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: کاراته قهرمانی جهان-اندونزی؛ دو کاتاروی ایران از دور مسابقات حذف شدند ایلنا: نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با حذف دو نماینده ایران در بخش کاتای انفرادی و پیروزی سه کاتاروی دیگر کشورمان همراه بود.
دو کاتاروی ایران از دور مسابقات حذف شدند

نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با حذف دو نماینده ایران در بخش کاتای انفرادی و پیروزی سه کاتاروی دیگر کشورمان همراه بود. به گزارش ایلنا، رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و زیر ۲۱ سال صبح امروز پنجشنبه با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور جهان به میزبانی اندونزی در جاکارتا آغاز شد. در نخستین روز و در مسابقات نوبت صبح کاتاروها در هر سه رده سنی کار خود را آغاز کردند و در مبارزاتی که تا کنون برگزار شده دو نماینده ایران از دور مسابقات حذف شدند. یگانه شهپری در کاتای نوجوانان همان دور نخست مقابل «لورن فریتول» از از انگلستان نتیجه را واگدار کرد و شکست این حریف انگلیسی در دور سوم باعث حذف نماینده کشورمان شد. امیر یزدان تدین در همین بخش دور نخست استراحت داشت و سپس برابر«ولادمیرویجاک» از مونته نگروه ۳بر۲ بازنده شد. صعود حریف به مرحله نیمه نهایی باعث شد تا تدین کار خود را در گروه بازنده ها دنبال کند. علی زند در کاتای جوانان کار خود را برتری مقابل «ارکان البدری» نماینده عربستان آغاز کرد و سپس «انریک اسمولیگا» از اسلواکی را ۳بر۲ شکست داد. وی دور سوم نتیجه را ۴بر۱ به «یامادا» از ژاپن واگذار کرد. این ژاپنی هم دور بعد به نماینده کشور میزبان باخت تا زند از دور رقابتها کنار برود. در همین رده سنی و در بخش دختران فاطمه صادقی دور نخست «دورا بانوویچ» از لهستان را شکست داد. وی دور دوم ۴ بریک  «اما برزدوا» از اسلواکی را شکست داد. نماینده کشورمان دور سوم «وینانگر» از اتریش را پیش رو دارد. در کاتای زیر ۲۱ سال  امیر بهادر تدین در نخستین مبارزه برابر «یوردان زافرنگ» از اسکاتلند ۳ بر ۲ به برتری رسید و در ادامه مقابل «استراگر» از اتریش با ۵ پرجم پیروز شد. وی دور بعد باید با «مارسل اشمیت» از آلمان مبارزه کند. در همین رده سنی مائده نصیری دور نخست مقابل «جسکیا کوانگ» از آمریکا بازنده شد. وی برای رفتن به گروه شانس مجدد باید منتظر نتایج حریف آمریکایی باشد. در مسابقات نوبت عصر و در بخش کومیته فاطمه خنکدار در وزن ۴۷-کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن ۵۴-کیلوگرم و مینا یوسفی در وزن ۵۴+کیلوگرم  رده سنی نوجوانان به دیدار رقبای خود می روند. رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در اندونزی جریان دارد.

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۱:۵۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن