تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819638671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاهاي دارايي زنجاني صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۳۷ب.ظ)
سيف در واکنش به ادعاي 22 ميليارد يورويي؛ ادعاهاي دارايي زنجاني صحت ندارد موج - متاسفانه بابک زنجاني نرخ‌هاي بزرگي را اعلام مي‌کند در حالي که هيچ يک از اين ارقام صحت ندارد.
رئيس کل بانک مرکزي با رد ادعاي بابک زنجاني مبني بر دارايي 22 ميليارد يورويي وي، گفت: اين رقم تائيد نمي‌شود. وي در گذشته نيز ادعاهايي داشت که همه آن‌ها رد شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي الله سيف در نشست خبري در نمايشگاه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه بابک زنجاني نرخ‌هاي بزرگي را اعلام مي‌کند در حالي که هيچيک از اين ارقام صحت ندارد.
وي با تاکيد بر اينکه زنجاني همچنان در حال تلف کردن وقت است، گفت: بانک مرکزي براي جلوگيري از بهانه وي، حساب‌هاي متعلق به خود را براي پرداخت بدهي زنجاني ارائه کرد اما پولي واريز نشده است.

ادامه آزادسازي بخشي از دارايي‌هاي بلوکه شده در هر ماه
رئيس کل بانک مرکزي در ادامه در پاسخ به اين پرسش که گفته مي‌شود آزادسازي دارايي‌هاي بلوکه شده ايران با مشکلاتي مواجه شده است، گفت: هنوز به مرحله اجراي برجام نرسيده‌ايم و و توقع خاصي در اين زمينه نبايد داشته باشيم.
وي با بيان اينکه ماهانه بخشي از دارايي‌هاي بلوکه شده ايران آزاد مي‌شود، افزود: قرار است بعد از اجراي برجام، منابع بلوکه شده ايران آزادسازي شود.
سيف درخصوص ميزان دارايي‌هاي بلوکه شده نيز گفت: اين رقم ثابت نيست اما 23 تا 24 ميليارد دلار مربوط بانک مرکزي و پنج ميليارد نيز مربوط به دولت است.

پرداخت وام مسکن در گرو گشايش در پرداخت تسهيلات
رئيس کل بانک مرکزي درخصوص پرداخت وام 60 ميليون توماني خريد مسکن نيز گفت: بانک‌ها به ميزان منابع تسهيلات ارائه مي‌کنند؛ البته نظام بانکي کشور با تنگناي مالي مواجه است اما بايد اقدامات انجام شده قرار است گشايش‌هايي در پرداخت تسهيلات ايجاد شود.

تاکيد بر تعيين نرخ سود در شوراي پول و اعتبار
سيف درباره نرخ سود بانکي و جلسه شب گذشته شوراي پول و اعتبار درباره آن نيز گفت: اقتصاد نياز به آرامش دارد و ايجاد التهاب به نفع هيچکس نيست.
وي با تاکيد بر اينکه شوراي پول و اعتبار مرجع تصميم گيري است، افزود: هر زمان در زمينه نرخ سود به نتيجه برسيم، رئيس شورا (رئيس کل بانک مرکزي) در خصوص آن اطلاع رساني مي‌کند و يا اينکه اطلاعيه در سايت بانک مرکزي قرار خواهد گرفت.
رئيس کل بانک مرکزي تاکيد کرد: اين بانک براي تعيين نرخ سود همواره متغيرهاي اصلي را بررسي مي‌کند ضمن اينکه قطعي بودن نرخ سود 18 درصدي نيز توسط رئيس شوراي هماهنگي بانک‌ها و معاون نظارتي بانک مرکزي تکذيب شد.

تأثير بسته خروج از رکود در اقتصاد
وي درباره بسته رونق اقتصاد و پرداخت تسهيلات براي خريد خودرو و خريد کالاي ايراني نيز گفت: خروج از رکود با تحرک اقتصادي انجام مي‌شود؛ از اين رو اين طرح تا پايان ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت، ضمن اينکه مردم نيز از اجراي آن استقبال خوبي کرده‌اند.
سيف با اشاره به بالا بودن ظرفيت اشتغال در صنعت خودرو گفت: بسياري از صنايع، وابسته به صنعت خودرو و به صورت زنجيره به يکديگر مرتبط هستند.
وي خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد اين طرح آثار خود را در ايجاد چرخش صنعت داخلي و توليد ايفا کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن