تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور معرفان کنوانسيون جهاني راهنمايان گردشگري در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۱۴ب.ظ)
حضور معرفان کنوانسيون جهاني راهنمايان گردشگري در اصفهان موج - معرفان کنوانسيون جهاني راهنمايان گردشگري پس از ورود به استان اصفهان و عبور از شهرستان‌هاي کاشان و نطنز، ظهر امروز به اصفهان رسيدند.
به گزارش خبرگزاري موج، 15 نفر از راهنمايان گردشگري که به‌ عنوان پيشرو کنوانسيون جهاني راهنمايان گردشگري در سال 2017 ميلادي، از نوشهر تا خليج فارس رکاب مي‌زنند، پس از ورود به اصفهان، ظهر امروز در مجموعه جهاني کاخ موزه چهلستون مورد استقبال مدير کل ميراث فرهنگي استان، جمعي از فعالان عرصه گردشگري استان و اعضاي هيأت دوچرخه سواري استان اصفهان قرار گرفتند.
مدير کل ميراث فرهنگي استان در جمع ميهمانان و فعالان گردشگري استان عنوان کرد: ما در سال 2015 شاهد يک تحول مثبت و تحرک جدي در صنعت گردشگري بوديم، لذا معتقديم حرکت هايي از اين دست، نشان دهنده افق‌هاي روشني در آينده گردشگري ايران است. اله ياري تاکيد کرد: اين حرکت مهم و نمادين که مقدمه برگزاري کنوانسيون جهاني راهنمايان تور در سال 2017 ميلادي است، نقش مهمي در ايجاد همدلي و توسعه همکاري ميان سازمان ميراث فرهنگي و فعالان صنعت گردشگري خواهد داشت.
وي افزود: همه بايد تلاش کنيم در سال 2017 اين کنوانسيون، با شکوه هر چه تمام در ايران و به ويژه اصفهان برگزار شود تا از اين طريق بتوانيم جهانيان را بيش از پيش با عظمت و شکوه فرهنگ و تمدن مردم خداجوي ايران آشنا سازيم.
گفتني است در حاشيه اين مراسم پس از برگزاري مراسم رسمي استقبال از هيئت مذکور، نشان انجمن راهنمايان استان اصفهان، توسط مدير کل ميراث فرهنگي استان به اعضاي اين هيأت اهدا شد.
شايان ذکر است معرفان کنوانسيون جهاني راهنمايان گردشگري در سال 2017 ميلادي حرکت نمادين خود را به صورت دوچرخه سواري از شهر نوشهر در 13 آبان ماه آغاز و در 25 آبان در بوشهر به اتمام خواهند رساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن