تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکابزنان کنوانسيون جهاني گردشگري به کاشان رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۱ق.ظ)
رکابزنان کنوانسيون جهاني گردشگري به کاشان رسيدند موج - راهنمايان گردشگري با هدف معرفي کنوانسيون 2017 راهنمايان گردشگري جهان که به ميزباني ايران برگزار خواهد شد وارد شهر کاشان شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، ۱۵ نفر از راهنمايان گردشگري از شهرهاي مختلف ايران که از خزر تا خليج فارس را با هدف معرفي کنوانسيون ۲۰۱۷ راهنمايان گردشگري جهان که به ميزباني ايران برگزار خواهد شد، رکاب مي‌زنند شنبه شب به کاشان رسيدند و يکشنبه را به صورت فشرده در کاشان، مشهد اردهال و نياسر رکاب زدند و امروز، دوشنبه، به شهر زير زميني نوش اباد خواهند رفت.
آرش نورآقايي، رئيس انجمن صنفي راهنمايان گردشگري ايران، که با گروه دوچرخه سوار و هيأت همراه يکشنبه شب در مهينستان راهب با هم‌صنفان کاشاني خود، در نشستي صميمانه دور هم جمع شده بودند با سپاس از استقبال صميمي انجمن راهنمايان کاشان و مسئولين اداره ميراث فرهنگي کاشان اعلام کرد: اين صميميت‌ها سرمايه‌هاي ما هست که بايد از آن استفاده‌هاي بهينه بکنيم.
در اين شب نشيني صميمي که مسوولان شهرستان از فرمانداري، ميراث فرهنگي، شوراي شهر کاشان و نياسر، اداره تربيت بدني و شهر زيرزميني نوش آباد و انجمن صنفي راهنمايان گردشگري کاشان حضور داشتند از اشتياق کاشاني‌ها به نشان دادن پتانسيل‌هاي کاشان در اين کنوانسيون و راه حل آن صحبت شد.
نورآقايي در معرفي کنوانسيون جهاني راهنمايان گفت: سال گذشته نشستي ۴ روزه در پراگ با حضور ۳۵۰ راهنما از ۴۱ کشور دنيا برگزار شد که در آخر ايران موفق به کسب ميزباني اين کنوانسيون جهاني در سال ۲۰۱۷ شد.
وي با اشاره به ناشناخته بودن ايران حمايت مادي و معنوي دستگاه‌هاي دولتي ايران را طلب کرد وگفت: اين فرصت، بستر بسيار مناسبي براي تحولي بزرگ درصنعت گردشگري ايران آماده خواهد کرد.
مزروعي جانشين ستاد تسهيلات سفر کاشان نيز با اعلام خبر تشکيل يک کميته ويژه براي همراهي با اين کنوانسيون گفت: تمام بخش‌هاي مربوط به کاشان توسط اداره ميراث فرهنگي حمايت خواهد شد.
رکاب زنان که با شعار محيط زيستي “تدبير براي آب، ورزش براي زندگي” از نوشهر تا کاشان را رکاب زدند دوشنبه صبح پس از بازديد از شهرزيرزميني نوش آباد راهي اصفهان مي‌شوند تا با عبور از شيراز به بوشهر برسند و مسير ۱۴۰۰ کيلومتري خود را به پايان برسانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن