تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806872899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید فولادگر بر اتخاذ راهکارهای بلندمدت خروج از رکود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید فولادگر بر اتخاذ راهکارهای بلندمدت خروج از رکود
کد خبر: ۵۴۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ - 10 November 2015


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44، بر لزوم ارائه تمهیداتی از سوی دولت جهت پرداخت تسهیلات به بخش تولید همچون روال فعلی در دادن تسهیلات به مردم برای خرید کالای ایرانی تاکید کرد.

حمیدرضا فولادگر گفت: اقدامات دولت برای خروج از رکود یک مُسکن است به همین دلیل دولت باید ضمن اجرای طرح خرید کالای ایرانی راه‌حل‌های میان و بلندمدت را توأمان دنبال کند.

وی با بیان اینکه بسته دولت برای خروج از رکود و خرید کالای ایرانی بیشتر جنبه مسکن دارد، توضیح داد: دولت با طرح خرید کالای ایرانی ضمن تحریک تقاضا تسهیلاتی را برای خرید خودرو و کالای بادوام داده است که نتیجه‌گیری نهایی به چند ماه آینده و میزان استقبال مردم برمی‌گردد.

وی در عین حال با بیان اینکه استقبال مردم در همین دو روز آغاز طرح خرید کالای ایران و قسمت خرید خودرو خوب بوده است، گفت: این نشان می‌دهد که یکی از دلایل رکود بازار خودرو نقدینگی بوده است که مردم با دریافت تسهیلات توان خرید خودرو را پیدا کردند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه دولت باید در کنار چنین راه‌حل های کوتاه‌مدتی،‌ راه‌حل‌های بلند و میان مدتی باید داشته باشد، گفت: رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار و تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی به عنوان راه‌حل‌های بلند و میان مدت برای خروج کشور از رکود است. بدان معنا که باید تمهیداتی فراهم شود تا بانک‌ها بتوانند تسهیلات لازم را به واحدهای تولیدی بدهند یعنی همین کاری که اکنون در مورد خرید خودرو انجام می‌شود.

به گفته وی، دولت می‌تواند تسهیلاتی را به تولیدکنندگان از طریق بانک‌ها بدهد تا تولیدکننده مشکلاتش را برطرف کرده و از آن طرف به صورت اقساط بدهی‌اش را به بانک پرداخت کند.

فولادگر پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران را راه‌حل دیگری برای خروج کشور از رکود دانست و گفت: در حال حاضر دولت به بسیاری از پیمانکاران بدهکار است، این در حالی است که وقتی پیمانکار اقساط پرداختش به بانک به تأخیر می‌افتد مجبور به پرداخت جریمه است ولی دولت در قبال تأخیر در پرداخت‌هایش هیچ جریمه‌ای به پیمانکار نمی‌دهد. در این شرایط قطعاً با پرداخت بدهی دولت به بخش خصوصی و پیمانکاران شاهد خروج کشور از رکود خواهیم بود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید، فعال کردن بازار مسکن را در رونق اقتصادی موثر خواند و خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌های مسکن در کشور فعال شود به دنبال آن حدود 500 شغل وابسته به حوزه ساختمان فعال می‌شود. به طور نمونه در حال حاضر کارخانه‌ای مثل ذوب آهن به عنوان تولیدکننده تیرآهن و میله‌گرد روی زمین مانده است که دلیلش نیمه تعطیل بودن پروژه‌های عمرانی دولت است.

بر همین اساس اگر دولت بازار مسکن را فعال کند شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا؛ فولادگر در پایان با بیان اینکه از اقدامات دولت برای خروج از رکود حمایت می کنیم، گفت: دولت باید ضمن در پیش گرفتن چنین راه‌حل‌های مقطعی و کوتاه‌مدتی توأمان راه‌حل‌های بلند و میان‌مدتی را دنبال کند تا اقتصاد کشور در آینده از رکود خارج شده و رونق پیدا کند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن