تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820657485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرفه سازمان ميراث‌فرهنگي در نمايشگاه مطبوعات برپاشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۷ق.ظ)
غرفه سازمان ميراث‌فرهنگي در نمايشگاه مطبوعات برپاشد موج- غرفه مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات ميزبان علاقه مندان و بازديدکنندگان است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد ضيايي پرور، رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اعلام اين خبر گفت: غرفه مرکز روابط عمومي در شبستان 5 مصلي امام خميني (ره) شماره (559) قرار گرفته و تا 22 آبان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 ميزبان بازديدکنندگان از بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات است.
وي با اشاره به اينکه معاونين سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براساس برنامه زمان‌بندي شده در نمايشگاه حضور خواهند يافت، ادامه داد: اين نمايشگاه فرصت بسيار مناسبي براي ارتباط مستقيم و پاسخگويي با سؤالات خبرنگاران و بازديدکنندگان نمايشگاه از مسئولين است.
ضيايي پرور تصريح کرد: در ايام برگزاري نمايشگاه، اقلام فرهنگي استان‌هاي مختلف در غرفه مرکز روابط عمومي به بازديدکنندگان و علاقه مندان ارائه مي‌شود و همچنين کارشناسان سازمان ميراث فرهنگي به سؤالات بازديدکنندگان پاسخ مي‌دهند.
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در پايان گفت: ساعت 10 صبح امروز 18 آبان محمدرضا پوينده مديرعامل صندوق احيا و بهره برداري از اماکن تاريخي و فرهنگي و ساعت 15/30 محمدحسن طالبيان معاون ميراث فرهنگي سازمان در نمايشگاه مطبوعات حضور مي‌يابند، همچنين ساعت 10 صبح فردا 19 آبان سعيد شيرکوند معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري سازمان و ساعت 11 صبح مرتضي رحماني موحد معاون گردشگري در نمايشگاه حضور خواهند داشت، روز 20 آبان ساعت 10 صبح بهمن نامور مطلق معاون صنايع دستي سازمان از نمايشگاه مطبوعات بازديد خواهد کرد.
وي در ادامه گفت: پژوهشگاه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و کانون اتومبيلراني و جهانگردي در غرفه مرکز روابط عمومي سازمان اقلام فرهنگي خود را عرضه مي‌کنند، همچنين بازديدکنندگان از اين غرفه با شيريني‌هاي محلي استان‌هاي مختلف پذيرايي مي‌شوند.
ضيايي پرور با اعلام اين خبر که از ميان بازديدکنندگان از غرفه سازمان ميراث فرهنگي به قيد قرعه هداياي صنايع دستي به برندگان اهداء مي‌شود، ادامه داد: غرفه مرکز روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سال گذشته برگزاري 107 مصاحبه مطبوعاتي به عنوان يکي از برترين غرفه‌ها انتخاب و معرفي شد.
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي اضافه کرد: نشريه پارسه که از سال گذشته در مرکز روابط عمومي سازمان احيا و به چاپ مي‌رسد و همچنين خبرگزاري ميراث آريا به عنوان مرجع رسمي اخبار سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اين غرفه به بازديدکنندگان معرفي مي‌شود.
وي در پايان افزود: معرفي شبکه اطلاع رساني «لند اسکيپ» از ديگر فعاليت‌هاي غرفه مرکز روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي در بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن