تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان اسناد و کتابخانه ملي در نمايشگاه مطبوعات حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۸ب.ظ)
سازمان اسناد و کتابخانه ملي در نمايشگاه مطبوعات حضور دارند موج-سازمان اسناد و کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌هاي سال 1394 در چهار حوزه تخصصي شرکت مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان اسناد و کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، اين سازمان قرار است در حوزه اسناد مطبوعات، کتاب‌هاي مرتبط با مطبوعات، نمايش مطبوعات قديمي کشور و ارائه فصلنامه‌هاي تخصصي در بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها شرکت کند.
بر اساس اين گزارش، اسناد مطبوعات سازمان اسناد و کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران از اسناد کمياب و منحصر به فرد در کشور است که در ساختمان آرشيو ملي ايران نگهداري مي شود، همچنين مطبوعات قديمي ايران که در غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملي به نمايش در مي‌آيد، از مجموعه‌هاي نادر و کمياب کشور در عرصه مطبوعات است.
سازمان اسناد و کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران تنها مرجع صادر کننده شماره استاندارد بين المللي پيايندهاي ايران (شاپا) است. شاپا به شماره اي گفته مي شود که مطبوعات کشور را در سطح جهاني داراي استاندارد بين المللي نشان مي دهد که به اختصار ISSN ناميده مي شود.
هر اثري که به صورت پياپي و معمولاً در فواصل معين منتشر شود و قاعدتاً پاياني نيز بر آن مترتب نباشد، پيايند خوانده مي شود.
غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران در بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها در ضلع جنوبي شبستان مصلي بزرگ تهران پذيراي بازديد کنندگان است و امسال براي نخستين بار ماهنامه «شيرازه فرهنگ» از طريق اين غرفه به مخاطبان معرفي مي شود.
بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها از روز شنبه 16 آبان تا جمعه 22 آبان به مدت يک هفته در مصلي تهران برگزار مي شود.

کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد کارت عضويت اهدا مي کند
کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد به مناسبت 13 آبان، روز دانش آموز، به دانش آموزان علاقه مند کارت عضويت سه ماهه اهدا مي کند.
کتابخانه عمومي حسينيه ارشاد براي قدرداني از دانش آموزان اهل مطالعه و تحقيق، به مناسبت روز دانش آموز (13 آبان ماه) به دانش آموزان علاقه مند به استفاده از خدمات گسترده «کتابخانه» و يا «کتابخانه ديجيتال» اين مرکز، کارت عضويت سه ماهه هديه مي دهد.
دانش آموزان علاقه مند مي توانند در اين روز براي ثبت نام به کتابخانه حسينيه ارشاد مراجعه کنند.
دانش آموزان عضو کتابخانه نيز مي توانند در کارگروه‌هاي مشورتي که کتابخانه به منظور ايجاد روحيه همکاري مشارکتي و همفکري با نوجوانان خلاق تشکيل داده، شرکت کنند.
علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق نشاني اينترنتي www.hepl.ir از کتابدار آنلاين سؤالات خود را مطرح کنند.

همايش هنر معاصر ايران و جهاني شدن برگزار مي شود
همايش هشتمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر با عنوان هنر معاصر ايران و جهاني شدن برگزار مي شود.
پژوهشگران مي توانند براي شرکت در اين همايش چکيده مقالات خود را تا 28 آذرماه به سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.ir ارسال کنند.
همايش هنر معاصر ايران و جهاني شدن به دبيري محمدرضا مريدي در هشتمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر از سوي مرکز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همکاري موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر برگزار مي شود و دانشگاه هنر، فرهنگستان هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و انجمن ايراني مطالعات فرهنگي در برگزاري همايش مشارکت دارند.
اين همايش هفته اول اسفند امسال برگزار مي شود و مقالات برگزيده معرفي خواهند شد.
تجربه‌هاي نو در هنر معاصر ايران، هنر معاصر ايران در پارادوکس محلي گرايي و جهاني گرايي، هنر ايران در عصر رسانه‌هاي جديد، هنر ايران در بازار بين المللي هنر، هنر ايران در جشنواره‌ها و رويدادهاي جهاني هنر، هنر ايران در انجمن‌ها و اتحاديه‌هاي بين المللي هنر، هنر ايران در مطالعه تطبيقي با هنر منطقه‌اي غرب آسيا و کشورهاي همسايه محورهاي همايش هنر معاصر ايران و جهاني شدن است.
هشتمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر به دبيري مجتبي آقايي از سوي مرکز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همکاري مؤسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر با هدف معرفي ايده‌ها و آفرينش‌هاي اصيل و خلاق هنري بهمن و اسفندماه سال جاري برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن