تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جميعت ساکن در بافت فرسوده بوکان ۱۸.۶ درصد کل جمعيت شهرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۶ب.ظ)
جميعت ساکن در بافت فرسوده بوکان ۱۸.۶ درصد کل جمعيت شهرستان است موج-فرماندار شهرستان بوکان با بيان اين‌که جمعيت ساکن در بافت‌هاي فرسوده و سکونتگاه‌هاي غيررسمي شهرستان بوکان جمعا ۴۰ درصد جمعيت کل شهرستان را شامل مي‌شوند گفت: هم مرز بودن بوکان با کردستان عراق فرصت مبادلات تجاري و فعاليت اقتصادي فراواني را فراهم مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، جمال خسروي با تأکيد بر اين‌که پيشگيري از گسترش بافت‌هاي ناکارآمد شهري ضروري و يکي از سياست‌هاي دولت يازدهم است گفت: در راستاي سياست کلان وزارت راه و شهرسازي ستاد بازآفريني در استان و شهرستان بوکان هم راستا با ستاد ملي بازآفريني تشکيل شد و مطالعات اجتماعي، فرهنگي و عمراني نيز در اين زمينه در شهرستان بوکان در حال انجام است.
فرماندار شهرستان بوکان با اشاره به اين که جميعت ساکن در بافت فرسوده بوکان ۱۸.۶ درصد کل جمعيت شهرستان را شامل مي‌شود افزود: جمعيت سکونتگاه‌هاي غيررسمي در حدود ۲۲درصد است و در مجموع ۴۰ درصد از جمعيت کل شهر بافت‌هاي فرسوده و سکونتگاه‌هاي غيررسمي هستند. همچنين واقع شدن هفت روستا در حريم شهر مشکلات و مسائلي را به لحاظ گسترش سکونتگاه‌هاي غيررسمي ايجاد کرده است که در همين راستا با تشکيل ستاد بازآفريني شهري همکاري بسيار خوبي را با شهرداري براي ساماندهي به وضعيت بافت‌هاي فرسوده و سکونتگاه‌هاي غيررسمي در دستور کار داريم.
اين مقام مسوول ادامه داد: دهياري‌ها نيز برنامه‌هاي مدون و کارسازي را در پيش گرفته‌اند که همگي آن‌ها تلاشي براي بهبود وضعيت موجود است.
خسروي با يادآوري ظرفيت‌هاي استان آذربايجان غربي براي جذب گردشگران داخلي و بين‌المللي گفت: شهرستان به دليل آن که شهري طولي است مسير خوبي براي اتصال شهرهاي شمالي به جنوبي استان است و به همين خاطر نيز داشتن نگاه معبري به اين شهر و البته استان آذربايجان غربي در طول کريدور شمال و جنوب کشور حائز اهميت است.
فرماندار بوکان با اشاره به اين که در گذشته و در دولت‌هاي قبل به ميراث فرهنگي، ابنيه تاريخي و آثار باستاني چندان توجهي نمي‌شد يادآوري کرد: استان آذربايجان غربي و شهر بوکان آثار ارزشمندي دارند که در صورت بازآفريني شهر و تأمين زيرساخت‌هاي گردشگري که بخش عمده‌اي از آن‌ها با بازآفريني محقق مي‌شوند و به‌طور ويژه فعاليت گسترده سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مي‌تواند در جذب گردشگر و رونق اقتصادي مؤثر عمل کند.
وي در ادامه گفت: استان آذربايجان غربي و شهر بوکان که در چند سال اخير امنيت در آن بسيار مورد توجه قرار گرفت به دليل هم مرز بودن با کردستان عراق فرصت مبادلات تجاري و فعاليت اقتصادي فراواني را فراهم مي‌کند. مي‌توان با ساماندهي بافت‌هاي فرسوده، سکونتگاه‌هاي غيررسمي، راه‌ها و تأمين امنيت از ظرفيت هاي فراوان اين استان نهايت استفاده را برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن