تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه توليد زباله در قشم بيش از دو برابر ميانگين کشوري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۳ق.ظ)
سرانه توليد زباله در قشم بيش از دو برابر ميانگين کشوري است موج - مدير بهسازي و خدمات شهري سازمان منطقه آزاد قشم با بيان اين که سرانه توليد زباله در کشور 700 گرم است، گفت: سرانه توليد زباله در قشم به ازاي هر نفر روزانه هزار و 500 گرم است که اين مقدار، بيش از دو برابر ميانگين کشوري است.
به گزارش خبرگزاري موج، شريف شريفي نژاد افزود: سرانه روزانه توليد زباله در قشم به دليل افزايش جمعيت دانشجويان و گردشگران در پايان هفته به بيش از ميزان ياد شده نيز افزايش مي‌يابد.
وي از جمع‌آوري روزانه 40 تن زباله به صورت مکانيزه و با کمک 12 دستگاه ماشين پرس 6 تن خبر داد و گفت: براي پاکيزگي شهر نيز از دو دستگاه جاروي خياباني و دو دستگاه لبه شو استفاده مي‌شود.
مدير بهسازي و خدمات شهري سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: به منظور حمل هر چه بهتر زباله‌ها و رفاه حال شهروندان، 350 سطل زباله گالوانيزه 670 و 770 ليتري خريداري شده است و به تعداد سطل‌هاي زباله اين شهر افزوده مي‌شود.
شريفي نژاد از پاک‌سازي روزانه 200 کيلومتر از سواحل و جاده‌هاي برون‌شهري قشم با هدف زيباسازي و حفظ محيط زيست جزيره قشم خبر داد و بر ضرورت حفظ پاکيزگي اين مناطق توسط شهروندان و گردشگران تأکيد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن