تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802508724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکباربه‌دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام است/حمایت غربی‌ها ازداعش


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های آذربایجان شرقی عنوان شد؛
استکباربه‌دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام است/حمایت غربی‌ها ازداعش

اقامه نمازجمعه گرگان


شناسهٔ خبر: 2959176 - جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
استانها > آذربایجان شرقی

اهر - امام جمعه شهرستان اهر گفت: هدف استکبار در جهت حمایت از گروه تروریستی داعش خدشه دار کردن چهره اسلام است. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه اهر، با اشاره به اینکه دیدارهای خصوصی امام حسین(ع) با قوم یزیدیان و هدایت آنها ناکارآمد بود، گفت: فراخوان عمومی و دیدارهای خصوصی از روش های امام حسین(ع) در امر تبلیغی است. آیت الله حاجی زاده امر به معروف و نهی از منکر سید الشهدا(ع) را الگوی مناسب مذاکرات هسته ای برشمرد، اضافه کرد: مذاکره با قدرت های جهانی بیشتر جنبه هدایت و ترویج گفتمان بوده و استفاده از معنای برد برد درحالی که هیچ نفعی برای مردم و کشور ندارد صحیح نیست. وی بابیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت در طول تاریخ متحمل جنایت های فراوانی شده اند، افزود: جنایت های یزیدیان بر خاندان پیامبر اکرم (ص) اکنون توسط آمریکا و اسرائیل تکرار می شود.

خطوط قرمز ایران در سوریه و عراق مشخص است امام جمعه شهرستان اهر ضمن اشاره به شهادت مظلومانه امام سجاد(ع)، بیان کرد: خطابه های امام سجاد(ع) تمامی فتنه های کفار را رسوا می کرد و چنانچه اگر بیشتر توجه کنیم خلافت حق و شایسته اهل بیت بوده است. آیت الله حاجی زاده هدف استکبار در جهت حمایت از گروه تروریستی داعش را خدشه دار کردن چهره اسلام دانست و ادامه داد: آمریکا و استکبار فقط برای اینکه بتواند چهره اسلام را سیاه نمایی کند داعش را ایجاد کرده ولی در واقع جنایت های داعش بر گرفته از اسلام تفکیری آمریکایی است. وی با تاکید بر اینکه سیاست های کشورهای غربی در راستای حمایت از گروه تروریستی داعش موجب نارضایتی ملت ها شده است، اضافه کرد: همانطور که آمریکایی و همپیمانان آنها، خود را موظف به حمایت از تروریستم می دانند در منجلاب گرفتار خواهند شد. امام جمعه شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: خطوط قرمز ایران در سوریه و عراق برای کشورهای غربی مشخص بوده و اگر آنها قصد مبارزه با داعش را داشتند نباید نمایش اجرا می کردند و امروز ایران و روسیه در مقابله با تروریسم حرف اول را در جهان می زنند.

شعار مرگ بر آمریکا در ایران به معنی تنفر از مردم آمریکا نیست امام جمعه موقت مراغه نیز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و خود و خانواده اش را در راه اسلام فدا کرد، افزود: باید در جامعه فریضه واجب و مهم امر به معروف و نهی از منکر احیا شود. حجت الاسلام حمید محمدی راد سپس با اشاره به برگزاری پرشور و باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور ابراز داشت: ۱۳ آبان یادآور مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر خط استکبار است که مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور خودشان نشان دادند که پیرو خط امام راحل(ره) و رهبری هستند و جنایت های آمریکا علیه کشورمان را فراموش نمی کنند. وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است، ادامه داد: مبارزه با استکبار از آموزه های دینی به ویژه اهدف عاشورا الگو گرفته شده است. امام جمعه موقت مراغه سپس با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا در ایران به معنی تنفر از مردم آمریکا نیست، افزود: بلکه این شعار به معنی  جلوگیری از سیاست های ظالمانه آمریکا در سراسر جهان است.

حضرت زینب (س) بزرگترین الگوی بانوان مسلمان است امام جمعه شهرستان بستان آباد نیز امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تقوا وسیله نجات انسان ها است، گفت: اگر آن زمان لشکریان شمر تقوای الهی داشتند به طور حتم بصیرت لازم را برای شناخت امام خود به دست می آوردند و به طور حتما تقوا حلقه مفقوده لشکریان روی در روی امام حسین (ع) بود. حجت الاسلام سیدرضا رضوی با اشاره به اینکه باید بصیرت داشته باشیم و توقای الهی را راعایت کنیم، ادامه داد: بصیرت زائیده تقوای الهی است و باید بصیرت مردم نیز افزایش یابد. وی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه تقوای الهی نداشته باشیم دچار گرفتاری خواهیم شد، افزود: بی بصیرتی در سایه نبود تقوای الهی در انسان ها به وجود می آید و بدون شک اگر انسان از تقوای الهی به دور باشد دچار بدبختی و گرفتاری در جامعه و زندگی فردی می شود. امام جمعه شهرستان بستان آباد سپس به نقش حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) بزرگترین الگوی بانوان مسلمان است که باید آنها در عفاف، حجاب، گفتار و کردار از ایشان پیروی کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن