تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور گسترده مردم و مسئولان یادواره شهدای محله مسجد ابوالفضل(ع) جیرفت برگزار شد+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور گسترده مردم و مسئولان
یادواره شهدای محله مسجد ابوالفضل(ع) جیرفت برگزار شد+ تصاویر
به گزارش فارس با حضور گسترده مردم و مسئولان یادواره شهدای محله مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان جیرفت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای محله مسجد ابوالفضل(ع) جیرفت برگزار شد+ تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌اله عارفی امشب در یادواره شهدای محله مسجد ابوالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت: ما هر ساله دهه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا را گرامی می‌داریم و به دنبال این هستیم که مشی امام حسین(ع) که حاوی هزاران دستورالعمل برای ما است را عملیاتی کنیم. وی بیان داشت: شهدا قانون، صداقت و فرصت خدمتگزاری برای مردم را فراهم کردند و هر جا در جهان مظلوم و مستضعفی وجود داشت ما باید از او دفاع کنیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا عزت و افتخار را به جامعه ما دادند و ما باید مسیر شهدا را با قدرت دنبال کنیم و این اقتدار و عظمت را در راهپیمایی 13 آبان امسال مشاهده کردیم. وی ابراز داشت: امسال راهپیمایی 13 آبان دارای عظمت و مردم حضور گسترده‌ای را داشتند که این حضور نسبت به سال‌های گذشته از شکوه خاصی برخوردار بود.

عارفی افزود: مردم علیه استکبار و آمریکا جنایتکار شعارهای کوبنده‌ای را سردادند، در حالی که زمزمه‌هایی ایجاد شده بود که با آمریکا سازش کنید در حالی که آن‌ها فراموش کرده‌اند که آمریکایی‌ها در گذشته چه جنایت‌هایی را در حق ملت ایران انجام داده بودند. وی خاطرنشان کرد: آمریکا مظهر ظلم و فساد است و نظام جمهوری اسلامی با اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت عزتمندانه و قدرتمندانه با 6 کشور به ظاهر قدرتمند جهان به مذاکره نشست .

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک طرف میز مذاکره جمهوری اسلامی ایران و طرف دیگر کشورهای1+5 است و نمایندگان کشور ایران مذاکرات عزتمندانه‌ای را انجام دادند.

وی افزود: این قدرت نشأت‌گرفته از خون شهیدان است که موجب شده است این کشورهای قدرتمند در مقابل جمهوری اسلامی ایران تسلیم شوند.

عارفی عنوان داشت: ما باید راه شهدا را دنبال کنیم و شهدا و خانواده شهدا از ما صداقت می‌خواهند و این شهدا بی‌ادعا جان خود را برای دفاع از مرز و بوم فدا کردند.

انتهای پیام/ 80031/ج۳۰



94/08/13 - 23:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن