تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805420586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش آماری/ بهترین مهاجمان لیگ در پرسپولیس؛ تراکتور در قعر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش آماری/ بهترین مهاجمان لیگ در پرسپولیس؛ تراکتور در قعر
به گزارش نامه نيوز به نقل از سايت نود ، تنها چهار هفته هفته تا پایان نیم‌فصلِ لیگ پانزدهم باقی مانده. در این ۱۱ هفته، تیم‌ها مهاجمان زیادی را به بازی گرفتند که آمارشان را در این مطلب می‌خوانید:
پرسپولیس: ۸ گل، ۲ پاس گل، ۵ پنالتی

مهدی طارمی: بهترین مهاجم لیگ برتر به غیر از دو بازی در تمام بازی‌ها حضوری کامل داشت. طارمی از اولین دیدار فصل جدید گلزنی هایش را شروع کرد. استقلال خوزستان، سپاهان،سایپا، فولاد و صبای قم تیم‌هایی بودند که این فصل از طارمی گل خوردند. که تنها گل طارمی از نقطه پنالتی بازی با سایپا بود. طارمی در همان بازی یک پنالتی هم خراب کرد. مهدی از دیدار مقابل ذوب آهن تا تراکتور در چهار بازی متوالی پنج پنالتی هم گرفت. البته طارمی هنوز پاس گلی نداده.
علی علیپور: مهاجم ۲۰ ساله این تیم، اولین گل پرسپولیس در فصل جاری را روی پاس نوروزی به ثمر رساند. در همان بازی علیپور اولین پاس گلش را هم تقدیم نوروزی کرد. علیپور دیگری گلی نزد تا بازی مقابل ملوان که باز هم گلی ارزشمند به ثمر رساند. علیپور مقابل دو تیم اصفهانی هم پاس گل داد. راه‌آهن: ۸ گل،۳ پاس گل، ۱ پنالتی

امین منوچهری: مهاجم هدف راه‌آهن در ۷۳۷ دقیقه حضور در لیگ پانزدهم موفق شد دروازه استقلال اهواز را باز کند. او در همان دیدار و بازی با صبا هم یک پاس گل داد.
مهرداد محمدی: مهرداد فقط چهار دقیقه از لیگ امسال را از دست داد. او هفته اول دروازه فولاد را باز کرد، سپس به تراکتورسازی گل زد. در هفته های چهارم و هشتم هم دو بار دروازه صبا و استقلال اهواز را باز کرد. او در بازی با استقلال یک پنالتی به دست آورد و یک پاس گل داد. همچنین مقابل سیاه جامگان هم پنالتی اش را از دست داد. استقلال: ۵گل، ۴ پاس گل، ۲ پنالتی  

سجاد شهباززاده: سجاد بازی های هفته سوم، چهارم و پنجم را از دست داد و در ۷۰۲ دقیقه به میدان رفت. شهباززاده دو گل به سیاه جامگان زد و یک گل به گسترش فولاد. او در بازی مقابل استقلال خوزستان و سپاهان هم پاس گل داد. همچین شهباززاده دو پنالتی برای تیمش گرفت.
جابر انصاری: جابر در هشت بازی حضوری کامل و در سه مسابقه هم یا به عنوان تعویضی وارد شد یا خارج. انصاری در هفته دهم طلسم گل نزدنش را شکست و دو هفته متوالی دروازه سپاهان و پرسپولیس را باز کرد. جابر در بازی با استقلال اهواز و گسترش‌فولاد هم پاس گل داد. ذوب آهن: ۷گل، ۱ پاس گل، ۱ پنالتی

کاوه رضایی: اولین گل کاوه در فصل جدید مقابل پرسپولیس به ثمر رسید. هفته قبلش هم تنها پاس گل رضایی مقابل استقلال ارسال شده بود. کاوه در دو بازی اخیر هم مقابل تراکتورسازی و راه آهن روی هم سه گل زد. گل محمدی در ۷۱۵ دقیقه لیگ امسال کاوه را در ترکیب داشت.
مرتضی تبریزی: مرتضی هم اولین گلش را در هفته سوم مقابل استقلال به ثمر رساند. تبریزی در دو هفته اخیر دو گل دیگر هم زد. تبریزی در دیدار مقابل پرسپولیس هم یک پنالتی برای تیمش گرفت. گسترش فولاد: ۴ گل، ۲ پاس گل، ۲ پنالتی

داریوش شجاعیان: تکنیکی‌ترین مهاجم لیگ در دربی تبریز و مقابل سیاه جامگان گل زد. شجاعیان مقابل پدیده هم یک پاس گل ارسال کرد.
محمد ابراهیمی: مهاجم محبوب کمالوند در هفته هفتم اولین گلش را مقابل استقلال اهواز به ثمر رساند. او در این هفته هم یک گل زیبا وارد دروازه پدیده کرد. ابراهیمی در همین هفته هم دو پاس گل داد. تنها پنالتی این فصلش را هم مقابل سیاه جامگان گرفت. استقلال خوزستان: ۶گل، ۱ پاس گل، ۱پنالتی

حسن بیت‌سعید: هافبک دفاعی فصل قبل فولادنوین، مهاجم اول تیمِ ویسی شده. بیت سعید از بازی مقابل پرسپولیس در هفته دوم گلزنی‌هایش را شروع کرد. حسن بعد از دو گلی که به پرسپولیس زد، هفته بعدش در دربی اهواز هم دروازه فولاد را باز کرد. در بازی بعدی بیت سعید پنالتی گرفت. پس از چند آغازی خوب، تا چند هفته خبری از بیت سعید آماده نبود تا اینکه دروازه سیاه جامگان را باز کرد. بیت سعید در هفته دهم هم دوبار دروازه استقلال اهواز را باز کرد. مهاجم استقلال خوزستان فقط بیست دقیقه از لیگ را تا به حال از روی نیمکت دنبال کرده.
حکیم نصاری: حکیم دیگر مهاجم تیم ویسی است. نصاری برخلاف بیت سعید در گل زدن اصلا موفق نیست. نصاری در ۸۳۹ دقیقه حضور در ترکیب، فقط یک یک پاس گل داده. سپاهان: ۴گل، ۳ پاس گل، بدون پنالتی

مهدی شریفی: پدیده فصل قبل سپاهان در این فصل فقط مقابل سایپا پاس گل داد و مقابل استقلال خوزستان و سیاه جامگان هم گل زد.
محمدرضا خلعتبری: مهاجم ریز نقش سپاهان در بازی برابر پرسپولیس و استقلال اهواز گل زد و در هفته های دوم و سوم هم پاس گل داد. سایپا: ۴ گل، ۲ پاس گل، بدون پنالتی

غلامرضا رضایی: مهاجم سایپا در دقیقه ۶۵ بازی نخست فصل تعویض شد؛ تا حالا هنوز از ترکیب بیرون نرفت. رضایی در ۹۶۵ دقیقه چهار گل به ثمر رساند. پرسپولیس، پدیده (۲ گل) و سیاه جامگان تیم هایی بودند که از رضایی گل خوردند. غلامرضا مقابل راه آهن و سیاه جامگان هم پاس گل داد.
علی زینالی: دیگر مهاجم سایپا هنوز موفق به ثبت آماری خوب نشده. سیاه‌جامگان: ۳ گل، ۳ پاس گل، بدون پنالتی

غلامرضا عنایتی: پیر مرد لیگ در بازی با راه آهن از نقطه پنالتی گل زد، دو هفته بعدش ضربه پنالتی از دست داد. او در هفته اول مقابل استقلال هم گلی مشکوک به ثمر رساند. ضمن این که عنایتی در بازی با نفت تهران، سایپا و سپاهان پاس گل داد.
حسین زامهران: دیگر مهاجم سیاه جامگان مقابل نفت تهران دروازه خالی را باز کرد و دیگر هیچ! صبای قم: ۵ گل، ۲ پاس گل، بدون پنالتی

محمد قاضی: مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس و فولاد گل زد. سه گل زده در ۹۰۰ دقیقه آمار قاضی است.
جلال‌الدین علی‌محمدی: دیگر مهاجم تیم دایی دو گل زده و دو پاس گل داده. فولاد: ۲ گل، ۲ پاس گل، بدون پنالتی

اسماعیل شریفات: مهاجم هدف فولاد در این فصل فقط در هفته نخست مقابل راه آهن یک پاس گل داد.
ساسان انصاری: ساسان تنها پاس گلِ سه امتیازی فولاد در این فصل را ارسال کرد. ساسان در دیدار مقابل سپاهان و صبا هم موفق به زدن گل شد.
ملوان: ۴ گل، بدون پاس گل، ۱ پنالتی

فرزاد حاتمی: بهترین گلزن فصل قبل ملوان در این فصل فقط به استقلال اهواز گل زد. او هیچ آمار خوب دیگری در ۷۵۳ دقیقه بازی‌اش به جای نگذاشت.
آرش افشین: آرش دیگر مهاجم انزلی‌چی‌ها است. او تا هفته یازدهم سه گل زد که گلش مقابل نفت تهران از روی نقطه پنالتی بوده. افشین در اولین هفته لیگ هم مقابل ذوب آهن پنالتی گرفت.
نفت تهران: ۲ گل، بدون پاس گل، بدون پنالتی

آلویس نانگ: مهاجم هدف تیم علیمنصور فقط به استقلال و گسترش‌فولاد گل زد. حضور او تاثیر دیگری روی بازی‌ها نداشته.
مهدی مومنی: خرید این فصل نفت در ۵۵۵ دقیقه حضور در لیگ پانزدهم هیچ تاثیر مثبتی در بازی‌ها نداشته.
استقلال اهواز: ۱ گل، بدون پاس گل، ۳ پنالتی

محمد غلامی: مهاجم اول استقلال اهواز به جز بازی هایی که قهر کرد، در سایر مسابقات به میدان رفت.او مجموعا در ۴۷۰ دقیقه بازی گرفته شد که تنها گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. غلامی هنوز پاس گلی نداده و بهترین آمارش مربوط به گرفتن دو پنالتی است.
رضا بهیمی: دیگر مهاجم تیم هم در ۳۴۸ دقیقه بازی ، فقط یک پنالتی به دست آورد.
پدیده: ۲گل ، ۱ پاس گل، ۱ پنالتی

یونس شاکری: مهاجم سابق پرسپولیس فقط دو دقیقه از لیگ پانزدهم را از دست داد اما یک گل به استقلال اهواز و بدست آوردن یک پنالتی مقابل ملوان حاصل بازی اش تا به حال بوده.
مهرداد رضایی: کم پیش می‌آید مهاجم دیگری جز شاکری در ترکیب پدیده به میدان رود. رضایی معمولا دقایقی که این تیم نیاز به زدن گل دارد وارد زمین می شود. مهرداد در ۱۱۵ دقیقه هیچ کمک آماری به پدیده نکرد.
تراکتورسازی: ۲ گل، بدون پاس گل، بدون پنالتی

حمزه یونس: گران ترین بازیکن لیگ در این فصل فقط دو گل زد. همین!
مهرداد بایرامی: هیچ پاس گلی ارسال نکرد، گلی نزد، پنالتی‌ای نگرفت. بایرامی و حمزه یونس روی هم ۱۰۸۰ دقیفه بازی کردند.





۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن