تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مانور آماده باش دستگاه‌هاي اجرايي خوزستان / لزوم کنترل ورودي‌هاي مرز شلمچه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۶ق.ظ)
برگزاري مانور آماده باش دستگاه‌هاي اجرايي خوزستان / لزوم کنترل ورودي‌هاي مرز شلمچه موج-استاندار خوزستان از برگزاري مانور آماده باش دستگاه‌هاي اجرايي اين استان، پيش از عمليات اربعين حسيني، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين مقتدايي در نشست ستاد عمليات اربعين حسيني که در بيمارستان صحرايي خرمشهر برگزار شد، گفت: به منظور ايجاد آمادگي و هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي، بايد مانور آماده باش اين عمليات با هدف خدمت رساني مطلوب‌تر به زوار، برگزار شود.
مقتدايي گفت: با توجه به بروز احتمالي برخي مشکلات در ساير مرزهاي ايران، امسال سر ريز جمعيت زائران عتبات عاليات به مرزهاي خوزستان است، بر اين اساس دستگاه‌هاي اجرايي بايد از آمادگي کامل براي ارائه خدمات و زيرساخت‌هاي صدور ويزا در 11 نقطه و برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي (مواکب)، برخوردار باشند.
وي با تأکيد بر استقبال و پذيرايي مطلوب از زائران عتبات عاليات، گفت: ارائه خدمات به زوار بايد تحت مديريت واحد و در نهايت هماهنگي با دستگاه‌هاي تخصصي مستقر در منطقه، انجام شود.
استاندار خوزستان، موضوع تأسيس ستاد مرکزي در راستاي پشتيباني از مواکب را امري ضروري خواند و گفت: کارکرد اين ستاد در راستاي تأمين و تقسيم امکانات ميان موکب‌هاي توانمندتر و ضعيف‌تر، است.
مقتدايي گفت: اقدام مؤثر ستاد مرکزي، موجب هم‌افزايي و جلوگيري از اتلاف هزينه‌ها مي‌شود.
وي با اشاره به تشکيل موکب‌هاي مختلف توسط گروه‌هاي مردمي براي ارائه خدمات به زوار، گفت: پيشنهاد مي‌کنيم که امسال سيستم بسته‌بندي بهداشتي داشته باشيم و هر زائري که به مواکب مراجعه مي‌کند، بسته پذيرايي دريافت کند.
استاندار خوزستان با اشاره به لزوم کنترل ورودي‌هاي مرز شلمچه، گفت: ورودي‌هاي اين مرز بايد کنترل شده و خط‌کشي کنار جاده‌ها با هدف تأمين امنيت زائران، توسط متوليان امر انجام شود.
وي با بيان اين که دستگاه‌هاي متولي بايد مواکب خود را تحويل بگيرند، تصريح کرد: موضوع برقراري اورژانس هوايي با هماهنگي سپاه و مجوز بالگردها براي پرواز بايد پيش از فرا رسيدن مراسم اربعين، دريافت شود.
مقتدايي گفت: با هماهنگي ستاد راهيان نور در ايام اربعين حسيني، امسال هيچ کارواني از راهيان نور به منطقه اعزام نمي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن