تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌اعتنایی دایی به نتیجه دربی ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بی‌اعتنایی دایی به نتیجه دربی
سرمربی صبا امیدوار است نمایش بدی که در دیدار اخیر با سایپا داشتند را جبران کند و مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسند.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: مطمئنا یکی از مسابقات سخت را پیش رو داریم. تراکتورسازی بهتر از قبل شده و هماهنگ‌تر کار می‌کند. با اینکه تراکتورسازی در دیدار گذشته 4 بر 4 مساوی کرد اما آنها تیم خوبی دارند.

او ادامه داد: نمایش خوبی مقابل سایپا نداشتیم و اصلا خوب کار نکردیم ولی حالا سعی داریم آن را جبران کنیم تا با کسب سه امتیاز به جایگاه بهتری در جدول دست یابیم.

سرمربی صبا در مورد استفاده از سید مهدی حسینی بازیکن قمی تیمش در دیدار با سایپا گفت: به بازیکنان قمی یا غیر قمی کاری نداریم. حسینی جزء بازیکنانی است که آینده خوبی دارد. او در تمرینات عملکرد قابل قبولی داشت و خیلی دوست داشتیم بعد از پایان محرومیتش از او استفاده کنیم که این اتفاق در دیدار با سایپا افتاد. مطمئنا هرکس در تمرینات خوب باشد در ترکیب صبا قرار می‌گیرد و مطمئن باشید کاری به اسم بازیکنان نداریم.

دایی اضافه کرد: هرکس دیدگاه فنی خود را دارد و من به تیم خودم فکر می‌کنم. سعی داریم با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم. هاشم بیک‌زاده، میلاد فراهانی و جهانبخش طاهر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما با سایر نفرات می‌خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

او با بیان اینکه امیدواریم داوری عادلانه‌ای در بازی تراکتورسازی شاهد باشیم، اظهار کرد: ان‌شاالله اتفاق خاصی از سوی داوری در بازی ما و تراکتورسازی رقم نخورد و دور از هر مسئله عملکرد فنی موجب نتیجه بازی شود.

دایی در مورد نتیجه دربی هشتاد و یکم عنوان کرد: راجع به بازی حریفان صحبت نمی‌کنم.

دربی (داربی) دربی 81 صبای قم علی دایی (سرمربی)

ارسال به تلگرام


17:45  1394/08/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن