تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی درشهرستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی درشهرستان قدس انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان قدس به مرکزیت دبیرستان شهید عیسی وند برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان ساعت 17:38

خبرگزاری پانا+انتخابات +شورای دانش آموزی +شهرستان قدس

 به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با حضور امام جمعه، اعضای شورای شهر، مدیریت آموزش و پرورش و مسوولین شهرستان، در دبیرستان دخترانه شهید عیسی وند برپا شد. در این مراسم ،حجت السلام میراحمدی ،امام جمعه گفت: در نظام جمهوری اسلامی با درایت و بصیرت رای بدهید و با شجاعت وارد عرصه های اجتماعی شویدو خودتان را بسنجید و بدانیددر حال حاضر کشور ما نسبت به کشورهای هم جوار از امنیت بیشتری برخوردار است. این به خاطر احساس مسوولیت مردم است.
سپس پودینه رییس شورای شهر گفت: شوراها تمرین مسوولیت پذیری دانش آموزان در عرصه های اجتماعی هستند، امری که در کشور ما با محوریت مردم انجام می شود.


هادی صفایی، کارشناس فعالیت های اردویی و کانون های اداره کل شهرستان های استان قدس گفت: هدف ما حضور خود دانش آموزان در برگزاری تمام مراحل انتخابات بود که امروز به این هدف رسیدیم و در طول سال نیز توقع داریم که دانش آموزان با حضور در جلسات مدیران و معاونان نظرات خود را بیان کنند.
وی در ادامه افزود: سنجش دانش آموزان در عرصه های کوچک تر باعث حضور قوی تر آنها در فضای بزرگ تر اجتماع خواهد شد. این امر باعث ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان و مسوولیت پذیری اجتماعی آنها خواهد شد.
 رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و مدیر دبیرستان نیز در سخنانی گفت: حضور اعضای شورای اسلامی شهر در بین دانش آموزان سبب دلگرمی آنها در کارهای محوله و ایجاد چشم اندازی نسبت به آینده شهر خواهد شد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن