تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813025257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوئو: مورینیو در حقم اشتباه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اتوئو: مورینیو در حقم اشتباه کرد




ستاره سابق بارسلونا اعلام کرد ژوزه مورینیو در حق او اشتباه کرده است اما کینه‌ای نسبت به این مربی پرتغالی ندارد.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از رادیو مونت کارلو فرانسه، ساموئل اتوئو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ قاره آفریقا است که توانست در فوتبال اروپا بدرخشد و افتخارات زیادی به دست آورد.

او در گفت و گویی با رادیو مونت کارلو فرانسه داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. این مهاجم 34 ساله، سخنان خود را این گونه آغاز کرد: فوتبال به پیشینه یک بازیکن نگاه نمی‌کند. هرگاه فرصت بازی به شما داده می‌شود، باید نهایت استفاده را از آن ببرید و وظیفه‌ای که بر دوش شما است را به خوبی انجام دهید. در غیر این صورت، شرایط سخت می‌شود.

این مهاجم کامرونی درباره بهترین روزهای دوران فوتبالش نیز گفت: در مایورکا روزهای بسیار خوبی را پشت‌ سر گذاشتم. وقتی به این تیم پیوستم، سن زیادی نداشتم. به فوتبال اروپا آمده بودم و می‌خواستم شماره یک باشم. در این تیم بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشتم تا اینکه راهی بارسلونا شدم. در این تیم هم دورانی عالی داشتم و همه جام‌ها را به دست آوردیم.

اتوئو درباره بهترین بازیکنانی که با آنها همبازی بوده است نیز گفت: آندرس اینیستا بهترین بازیکنی است که با او همبازی بودم. تاثیر زیادی روی من داشت. عاشق فوتبال بود و توپ را به راحتی به گردش درمی‌آورد. بازیکن دیگری وجود دارد که برای من بهترین بود و او کسی جز یحیی توره نیست. تعجب می‌کنم چرا زیاد از این بازیکن صحبت نمی‌شود. واقعا بازیکن بزرگی است.

چلسی روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و شایعه‌های زیادی درباره اخراج ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم به گوش می‌رسد. از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد بعدی مورینیو سخن به میان می‌آید. اتوئو در این‌باره گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی درست باشد. مورینیو در چلسی می‌ماند و بر این باورم او می‌تواند چلسی را به روزهای اوجش برگرداند.

وقتی اتوئو در چلسی بازی می‌کرد، مورینیو او را بازیکنی مسن خطاب کرد. اتوئو در واکنش به این صحبت‌ها هم گفت: مورینیو در حق من اشتباه کرد اما برای همیشه او را سرزنش نمی‌کنم زیرا چنین اتفاقاتی گاهی اوقات اتفاق می‌افتد. دیگر این موضوع را فراموش کردم اما در آن زمان خشمگین شدم. در فوتبال بسیاری بودند که درباره من اشتباه کردند و واقعا از آنها خشمگین و ناراحت شدم.

اتوئو در ادامه سخنانش درباره زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی پاری سن ژرمن هم گفت: هرگز با او هم‌بازی نبودم اما چند باری برابر هم قرار گرفتیم. زلاتان از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان است و می‌تواند نقش سرنوشت‌سازی برای تیمش داشته باشد. با این حال باید بگویم فوتبال یک بازی دسته جمعی است و باید همه با هم تلاش کنند.

این بازیکن کامرونی در پایان سخنانش از علاقه‌ به پاری سن ژرمن گفت: از زمانی که ژرژ وه‌آ در پاری سن ژرمن بازی می‌کرد، این تیم را دوست دارم. وقتی لوئیس فرناندس هدایت پاری سن ژرمن را به عهده داشت، این فرصت برای من بود که به این تیم بروم اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت. در دوران لئوناردو نیز همه چیز مهیا بود تا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کنم اما در نهایت این تیم، ابراهیموویچ را جذب کرد.







تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن