تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812952609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه گلزنی به سرخابی‌ها از وسط ! ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راه گلزنی به سرخابی‌ها از وسط !
مهدی خیری که در دو بازی حساس به استقلال و پرسپولیس گلزنی کرد این بار هم مقابل نفت‌تهران یک گل به ثمر رساند که البته گلزنی‌اش ثمری نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، خیری در مورد شکست مقابل نفت‌تهران گفت: به نظر من در این بازی روی دو اشتباه فردی خودمان گل خوردیم و تمرکز لازم را بعد از زدن گل نداشتیم. نمی‌ دانم چرا هر وقت که گل می‌ زنیم نمی‌ توانیم گلمان را حفظ کنیم و 3، 4 دقیقه بعدش گل می‌ خوریم.

او که امسال مقابل استقلال و پرسپولیس گلزنی کرد این بار در سومین بازی بزرگ تیمش نیز گل به ثمر رساند. در این‌باره ادامه داد: هر کس تبحری دارد و تبحر من هم گلزنی به تیم های بزرگ است. گلم را به دخترم لیانا تقدیم می‌ کنم. البته گلزنی در بازی دیروز لذتی به تیم من نداد زیرا تیم من باخت. متاسفانه در نیمه اول هیچ کدام از دو تیم خوب بازی نکردند و پدیده مشهد که همیشه پاسکاری‌هایش مثال زدنی است در این بازی نتوانستیم به هم پاس بدهیم زیرا نفتی ها نیز باعث شدند ما نتوانیم بازی زیبایی انجام دهیم. ما در نیمه اول 3ـ3ـ4 بازی می‌ کردیم اما وقتی دیدیم نمی‌ توانیم کاری را از پیش ببریم در نیمه دوم 2ـ4ـ4 بازی کردیم و بهتر شدیم و بیشتر به هم پاس دادیم اما متاسفانه 2 گل دریافت کردیم. ما 5 موقعیت داشتیم و یک گل زدیم آنها دو موقعیت داشتند که هر دوی آنها را تبدیل به گل کردند.

خیری که در لیگ امسال به دو تیم استقلال و پرسپولیس گل زده در آستانه دربی در مورد اینکه به کدامیک از این دو تیم می‌ توان راحت‌تر گل زد گفت: من فکر می‌ کنم دو تیم در کار دفاعی بسیار خوب هستند و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌ تواند گل بزند ولی همیشه مدافعان وسط کند هستند من هم از عمق دفاعی استقلال و پرسپولیس استفاده کردم و به گل رسیدم.

هافبک پدیده در مورد دیدار پیش رو با گسترش فولاد گفت: بازی سختی داریم وقتی نفت‌تهران ما را در زمین خودمان شکست می‌ دهد چرا ما نتوانیم گسترش فولاد را در زمینش شکست دهیم. ما تیمی هستیم که پارسال گربه سیاه دو تیم تبریزی تراکتور و گسترش بودیم، در ضمن امسال نیز تراکتور را برده ایم و حالا 3 امتیاز بازی با دیگر تیم تبریزی یعنی گسترش را می‌ خواهیم تا ان‎شاءالله تا رتبه پنجم، ششم بالا بیاییم. حقمان در بازی با نفت هم باخت نبود و به نظر من نفتی ها از تجربه خود استفاده کافی را کردند.

پدیده مشهد مهدی خیری

ارسال به تلگرام


11:35  1394/08/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن