تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول سمنان خواستار تشكيل شعبه انجمن حمايت از بيماران خاص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول سمنان خواستار تشكيل شعبه انجمن حمايت از بيماران خاص شد
داخلي. اجتماعي. درمان. بيماران خاص.

مدير كل امور اجتماعي استان‌سمنان خواستار تشكيل شعبه انجمن حمايت از بيماران خاص در اين استان شد.

"حسن سعدالدين" روز سه‌شنبه در جلسه حمايت از بيماران خاص در سمنان تاكيد كرد: بيماران خاص در استان سمنان براي دريافت كمك‌هاي بنياد بيماران خاص نياز به وجود شعبه‌اي در مركز استان دارند.

وي با بيان اينكه چهار سال گذشته قرار بود شعبه حمايت از بيماران خاص در شهرستان‌هاي اين استان ايجاد شود گفت:به‌دليل بروز مشكل در كسب موافقت نامه از بسياري از دستگاههاي اجرايي اين مصوبه اجرايي نشد.

وي از تدوين بانك اطلاعات بيماران خاص در اين استان خبر داد و افزود:
اسامي بيماران خاص استان سمنان در حال جمع‌آوري است و اين بانك اطلاعاتي به زودي تدوين مي‌شود.

وي با اشاره به بالا بودن هزينه درماني بيماران سرطاني گفت: بسياري از اين افراد براي دريافت كمك هزينه درمان به كميته امداد مراجعه مي‌كنند اما اعتبارات اين نهاد نيز پاسخگوي اين نيازها نيست و ساير دستگاههاي اجرايي بايد در اين خصوص همكاري كنند.

معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان خواستار تسريع در تكميل بانك اطلاعات بيماران خاص شد و گفت:استانداري سمنان پيگير ايجاد شعبه بنياد در سمنان خواهد بود.

"احمد عجم" با بيان اينكه مردم و بيماران بايد با خدمات ارائه شده دستگاههاي اجرايي در خصوص حمايت از بيماران خاص آشنا شوند افزود:با اطلاع رساني دغدغه بيماران كاهش مي‌يابد و متوجه مي‌شوند مديران نسبت به اين موضوع بي‌توجه نيستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي سمنان نيز از اختصاص چهار دستگاه دياليز از بنياد بيماران خاص به اين استان خبر داد و گفت: پنج دستگاه دياليز مصوب سفر هيات دولت نيز تا دو هفته‌ي آينده اختصاص مي‌يابد.

"غلامرضا محمدي" از استقرار ‪ ۲۰‬تخت ويژه درمان بيماران دياليزي در بيمارستان فاطميه سمنان تا شش ماه آينده با كمك يك خير سمناني خبر داد.

وي گفت: مجوز ايجاد بخش دياليز در بيمارستان‌هاي در حال احداث ‪۲۲۰‬ تختخوابي سمنان و ‪ ۱۶۰‬تختخوابي دامغان اخذ شده است.

مدير كل بيمه خدمات درماني استان سمنان نيز از راه‌اندازي بخش شيمي درماني در سمنان خبر داد و گفت:اعتبار بيماران خاص نبايد بين دستگاههاي مختلف تقسيم شود و بايد متمركز شود.

"محمدحسن تجلي" خواستار قرار گرفتن بيماران سرطاني و ديابتي تحت پوشش بيمه شد و گفت: ‪ ۱۵‬درصد از اعتبار بيش از ‪ ۷۰‬ميليارد ريالي خدمات درماني در سال گذشته براي ‪ ۳۳۶‬بيمار خاص هزينه شد.

روساي انجمن‌هاي حمايت از بيماران خاص و كليوي در شهرهاي استان سمنان نيز در اين جلسه به بيان مشكلات بيماران تحت پوشش پرداختند.

آنها نبود فضاي مناسب براي درمان بيماران، بالا بودن هزينه‌هاي درماني، پراكندگي ارائه خدمات،قرار نداشتن بيماران سرطاني و ديابتي تحت پوشش بيماران خاص و از كار افتادگي اين بيماران را از جمله مشكلات عنوان كردند و خواستار ايجاد مركز جامع درماني بيماران خاص در اين استان شدند.

آنها خواستار اجراي اقدامات آموزشي و پيشگيرانه براي كاهش ابتلا به سرطان شدند.

بر اساس آمار موجود بيش از ‪ ۷۰۰‬بيمار خاص در استان سمنان داراي كارت هوشمند بيماران خاص هستند.ك/‪۲‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن