تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813025814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل بنياد شهيد استان سمنان: 84 گلزار شهداي سمنان ساماندهي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل بنياد شهيد استان سمنان: 84 گلزار شهداي سمنان ساماندهي شد
خبرگزاري فارس: مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان گفت: 84 گلزار شهداي اين استان تاكنون ساماندهي شده است و فعاليت‌هاي عمراني در گلزارهاي شهداي سمنان همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، محمدعلي مطهري نژاد امروز در نخستين جلسه كارگروه ساماندهي گلزارهاي شهداي استان سمنان در سال جاري كه در سالن غدير استانداري سمنان برگزار شد، افزود: در اين گلزارها، يك هزار و 79 شهيد دوران دفاع مقدس آرميده اند.
وي با بيان اينكه 248 گلزار شهدا در شهرها و روستاهاي استان سمنان وجود دارد، گفت: تاكنون اقدامات خوبي براي ساماندهي گلزارهاي شهدا در اين استان انجام گرفته است.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان ادامه داد: در سالجاري، دو ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني براساس موافقتنامه‌هاي مبادله شده به گلزارهاي شهداي شهرستان هاي اين استان اختصاص يافته است.
مطهري نژاد اظهارداشت: براي ساماندهي مزارهايي كه تاكنون در آنها اقدامي انجام نشده است، در دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت، 16 ميليارد و 490 ميليون ريال اعتبار پيش بيني شده است.
معاون امور عمراني استاندار سمنان نيز در اين جلسه با اشاره به عملكرد خوب استان سمنان در كشور كه منجر به كسب رتبه نخست در رابطه با ساماندهي مزارهاي شهدا شد، گفت: دستگاه‌هايي كه در اين امر مشاركت دارند به منظور بهره‌برداري ساير اعضا از تجربه آنها بايد گزارشي از برنامه هاي اجرا شده خود را ارائه دهند تا در پيشرفت كارها موثر باشند.
محمدهادي عموزاده تاكيد كرد: دستگاه‌هاي متولي بايد با تبادل موافقتنامه‌ها و عملياتي كردن طرح‌هاي مصوب سعي كنند تا آغاز هفته دولت با اتمام طرح هاي عمراني، به ارائه گزارش در جلسه بعدي كارگروه بپردازند.
وي همچنين همكاري همه دستگاه هاي دولتي را براي معرفي اعضاي هيئت امناي تعمير و نگهداري مزارهاي شهدايي كه تاكنون ساماندهي شده‌اند، خواستار شد.
انتهاي پيام/ص
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن