تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

19 جايگاه توزيع سوخت در قم احداث مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 19 جايگاه توزيع سوخت در قم احداث مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي قم از احداث 19 جايگاه توزيع سوخت دومنظوره در استان قم خبر داد.


سيد محمد تقي علوي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص جايگاه توزيع سوخت در استان قم گفت: هم‌اكنون در سطح استان قم دو جايگاه توزيع سوخت به صورت دومنظوره فعاليت مي‌كنند كه با توجه به نياز استان بايد تعداد آنها افزايش يابد.
وي از راه‌اندازي يك جايگاه سوخت CNG تا دو هفته ديگر خبر داد و افزود: در جايگاه توزيع سوخت مقدس‌زاده نيز كه هم‌اكنون تنها جايگاه بنزين آن فعال است، جايگاه سوخت CNG به زودي راه‌اندازي مي‌شود.
علوي اضافه كرد: همچنين پمپ‌هاي توزيع سوخت CNGدر جايگاه‌هاي مهتاب، تعاوني 57 و 58، دامشهر و نيزار نيز نصب شده و آماده بهره‌برداري است.
رئيس شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي قم در خصوص عدم افتتاح اين جايگاه‌ها تاكنون گفت: اين شركت تمام هزينه‌هاي مورد نياز را به شركت گاز براي اتصال انشعابات مربوطه پرداخت كرده است، اما پس از گذشت يك سال هنوز شركت گاز اقدامي در اين زمينه انجام نداده است.
وي ادامه داد: ‌مسئولان شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي با جديت اين موضوع را پيگيري مي‌كنند و در تلاش هستند تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن اين جايگاه‌ها را به سوخت CNG مجهز كنند.
علوي با بيان اينكه هم‌اكنون براي 19 جايگاه توزيع سوخت دو منظوره در سطح استان مجوز صادر شده است، گفت: كار احداث برخي از اين جايگاه‌ها به اتمام رسيده و اين‌ جايگاه‌ها در كوتاه‌ترين زمان ممكن به بهره‌برداري خواهد رسيد.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن