تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره نخستين بيمارستان هسته‌اي کشور به‌صورت هيئت‌امنايي/ تأمين هزينه‌هاي ساخت بر عهده شهرداري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰ب.ظ)
شهردار تهران: اداره نخستين بيمارستان هسته‌اي کشور به‌صورت هيئت‌امنايي/ تأمين هزينه‌هاي ساخت بر عهده شهرداري نيست موج- شهردار تهران گفت: هزينه ساخت نخستين بيمارستان تخصصي هسته‌اي کشور بر عهده شهرداري نبوده و تنها زمين اين بيمارستان از طريق شهرداري تأمين‌شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف، در حاشيه مراسم امضاي تفاهم ساخت اولين بيمارستان هسته‌اي کشور در جمع خبرنگاران تصريح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه به امضا رسيده، قرار است زمين ساخت نخستين بيمارستان هسته‌اي کشور از طريق شهرداري در اختيار قرارگرفته و مسووليت اجرا نيز با اين نهاد خواهد بود.
وي افزود: بخشي از هزينه‌هاي موردنياز طرح و همچنين هزينه‌هاي خريد تجهيزات از طريق سازمان انرژي اتمي تأمين خواهد شد و کار انتخاب پزشکان نيز بر عهده وزارت بهداشت خواهد بود.
شهردار تهران با اشاره به نحوه اداره نخستين بيمارستان تخصصي هسته‌اي کشور خاطرنشان کرد: اين بيمارستان به‌صورت هيئت‌امنايي اداره خواهد شد و تلاش شده از سبک سنتي قبل اداره بيمارستان‌ها فاصله گرفته شود.
قاليباف با تأکيد بر اينکه براي صدور پروانه ساخت نخستين بيمارستان هسته‌اي کشور مشکلي وجود نخواهد داشت اظهار کرد: زمين موردنياز اين بيمارستان در بوستان ولايت موجود بوده ضمن اينکه براي صدور پروانه نيز با مشکلي مواجه نيستيم.
وي ادامه داد: بر اساس پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته‌شده، براي ساخت اين بيمارستان تنها با مشکل محدوديت ارتفاع مواجه هستيم و نبايد ارتفاع آن بيشتر از برج‌هاي مراقبت موجود در بوستان باشد.
شهردار تهران در خصوص زمان در نظر گرفته‌شده براي ساخت نخستين بيمارستان هسته‌اي کشور در شهر تهران اذعان کرد: از روزي که کلنگ احداث بيمارستان به زمين زده شود، تابلو روزشمار را در سر در اين مکان نصب خواهيم کرد و تلاش خواهيم کرد قبل از زمان 48 ماه اعلام‌شده، اين بيمارستان آماده ارائه خدمات به شهروندان باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن