تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818117060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با معرفي نفرات برگزيده اولين جشنواره طنز نوشتاري طنزوك در بوشهر به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفي نفرات برگزيده اولين جشنواره طنز نوشتاري طنزوك در بوشهر به كار خود پايان داد
خبرگزاري فارس: دوشنبه شب اولين جشنواره طنز نوشتاري بوشهر با نام طنزوك با معرفي نفرات برگزيده به كار خود پايان داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، در اين جشنواره كه به همت حوزه هنري بوشهر برگزار شد از مرتضي احمدي بازيگر، محمد‌علي علومي طنزپرداز و حسين دارند نويسنده و شاعر طنزپرداز تجليل شد.
استاندار بوشهر در اين مراسم با تقدير از برگزاركنندگان اين جشنواره گفت: توانايي هنرمندان بوشهر در توليد آثار طنز با توجه به قابليت آنان بسيار بالاست.
علي افراشته از حوزه هنري بوشهر خواست براي ايجاد شادابي در مسير توسعه استان نسبت به راه‌اندازي يك نشريه طنز در بوشهر اقدام كند.
مدير حوزه هنري بوشهر هم در مراسم اختتاميه اين جشنواره گفت: حوزه هنري بوشهر با هدف ارتقاء طنز، دفتر طنز حوزه هنري را تأسيس كرد.
حسين سيدزاده افزود: در اين جشنواره بيش از يكصد اثر به دبيرخانه ارسال شد كه در پايان 12 اثر برتر به عنوان آثار برگزيده انتخاب شدند.
مسئول دفتر طنز حوزه هنري بوشهر نيز گفت: آثار ارسالي به اين جشنواره در بخش‌هاي شعر، داستان، فيلمنامه، نمايشنامه و دست‌نوشته بوده و داوري اين جشنواره را آقايان: مهدي جهانخبشان، شاهين بهرام‌نژاد و فرشيد تربيت بر عهده داشتند و در هر بخش، سه نفر را به عنوان افراد برتر انتخاب كردند.
وي اضافه كرد: شناسايي هنرمندان طنزپرداز، كشف استعدادهاي طنز در استان و تكميل بانك اطلاعاتي طنز از اهداف عمده برگزاري اين جشنواره بود و همچنين با برگزاري اين جشنواره در صدد شناساندن دفتر طنز حوزه هنري به هنرمندان طنز هستيم.
وي گفت: علاوه بر انتخاب 12 نفر برگزيده اين جشنواره حسين رويين‌تن هم در بخش دست‌نوشته‌ها به عنوان برگزيده ويژه جشنواره معرفي شد.
مسئول دفتر طنز حوزه هنري بوشهر اظهار داشت: عبدالمحمد انصاري در بخش داستان با اثر «ماچ»‌، محمد اهرمي‌زاده در بخش شعر با اثر «كرزنگرو‌»، احمد منصوري در بخش دست نوشته با اثر «جدال با مدعي»، حميد زارعي در بخش نمايشنامه با اثر «دست‌بوس»، مصطفي غضنفري در بخش فيلمنامه با اثر «جبري، يك مغازه ساندويچي و چند چيز ديگر» به عنوان نفرات برگزيده اولين جشنواره طنز نوشتاري طنزوك انتخاب شدند.
انتهاي پيام./ص
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن