تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسه: افتخار می کنم بازیکن رئال هستم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خسه: افتخار می کنم بازیکن رئال هستم
خسه رودریگز، بار دیگر در حال نزدیک شدن به روزهای خوبش است. او که فصل 2013-2014، پدیده رئال لقب گرفت، با بنیتس به روزهای بهتری فکر می کند.

به گزارش "ورزش سه"، خسه بین مارس 2014 تا دسامبر 2014 به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به دور از میادین بود اما پس از بازگشت، دیگر نتوانست روزهای خوبش در رئال را تکرار کند. او فصل جاری را با امیدواری بیشتری شروع کرد اما پس از فیکس بازی کردن مقابل خیخون، در 4 بازی بعدی رئال نیمکت نشین شد که اعتراض او و مدیر برنامه هایش را در پی داشت.

مصدومیت بنزما و بیل اما سبب شد تا بنیتس از بازی مقابل بیلبائو، بار دیگر به خسه میدان بدهد و او هم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد و در حال حاضر بصورت متناوب برای کهکشانی ها بازی می کند.

خسه که روز گذشته پاس گل دوم رئال مقابل سلتا را به دانیلو داد، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" در بهترین شرایط بدنی و روحی قرار دارم.حتی بهتر از روزهای قبل از مصدومیتم. هر بار که بازی به من می رسد و دقایق بیشتری در میدان حضور دارم، وضعیتم بهتر نیز می شود. از اینکه بازیکن رئال هستم احساس غرور می کنم و از بازی برای این تیم لذت می برم."

خسه در مورد اعتراض مدیر برنامه هایش به نیمکت نشینی وی گفت:" طبیعی است. او مدیر برنامه هایم است و همیشه از من دفاع می کند. او می دید که من خیلی خوب تمرین می کنم اما دقایق اندکی به من بازی می رسد.
فکر می کنم در این قضیه، هم او حق دارد و هم بنیتس. هر دو می دانند که من با تمام وجود در اختیار رئال هستم.حالا به بلوغ بیشتری رسیده ام و هنوز می توانم کارهای مهمتری برای تیمم انجام دهم."



خسه رودریگوئز رئال مادرید

ارسال به تلگرام


18:38  1394/08/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن