تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820279159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنایت: داوران حق مصاحبه را ندارند/ با جهانبازی برخورد می شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عنایت: داوران حق مصاحبه را ندارند/ با جهانبازی برخورد می شود
رییس دپارتمان داوری فوتبال درباره قانون منع مصاحبه داوران با رسانه‌ها همچنین گفت: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها ندارند و اگر داوری قانون را نقض کند طبق قوانین با آن برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ - 21 October 2015


به گزارش تابناک ورزشی، مسعود عنایت رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: در صورت ادامه اشتباهات داوران در لیگ برتر محرومیت داوران اعلام نخواهیم کرد و اعلام محرومیت داوران، غلط است و فقط به داوران فشار می‌آورد. البته برای تنبیه کردن داوران، آن‌ها را به رده پایین‌تر می‌فرستیم و داوران جوان را جایگزین می‌کنیم. هیچ ترسی بابت این موضوع نداریم.


عنایت: داوران حق مصاحبه را ندارند/ با جهانبازی برخورد می شود


مسعود عنایت درباره راهکاری کم کردن اشتباهات داوران هم افزود: برنامه‌های توسعه‌ای داوری را به دلیل نداشتن پول و امکانات مالی نمی‌توانیم اجراء کنیم. طرح استعدادیابی داوران در استان‌ها به دلیل نداشتن منابع مالی در کشوی میزم خاک می‌خورده و کسی در اینجا پولی بابت کشف و شناسایی داوران نخبه را نمی‌دهد.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون از معلوم نبودن سرنوشت پول اسپانسر داوران هم خاطرنشان کرد: در این ۸ سالی که داوران صاحب اسپانسر شده‌اند، پولی به داوران تعلق نگرفته است و نمی‌دانم در کجا هزینه شده است؟
اگر در سال‌های گذشته پول اسپانسر داوری صرف آموزش داوران فوتبال می‌شد، خیلی از مشکلات حال حاضر را نداشتیم.
عنایت درباره چیدمان داوری طبق قوانین فیفا با دپارتمان است یا کمیته داوران هم اضافه کرد: طبق قوانین فیفا مسئوول چیدمان داوری باید توسط دپارتمان داوری انجام شود و به هیچ کس اجازه نخواهم داد در کار چیدمان دخالت کند، و کمیته داوران هم اگر داوری را مناسب بازی نداند و بخواهند تغییر بدهد را رسانه‌ای نمی‌کند و حق وتو را برای آن‌ها قائل هستیم اما دخالت را هرگز!

رییس دپارتمان داوری فوتبال درباره قانون منع مصاحبه داوران با رسانه‌ها همچنین گفت: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها ندارند و اگر داوری قانون را نقض کند طبق قوانین با آن برخورد خواهیم کرد.

مسعود عنایت درباره صحبت‌های اخیر مسئولان استقلال درباره جهانبازی داوری بازی استقلال مقابل خوزستان هم اضافه کرد جهانبازی حرف خاصی نزده است که مورد هجمه قرار بگیرد و تنها گفته که استقلالی‌ها از اشتباهات داوری نفع برده است.
طبق قوانین با جهانبازی برخورد می‌کنم اما دخالت استقلالی‌ها را قبول نخواهم کرد تا موضوع را بررسی نکنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن