تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات گسترده پليس پيشگيري در راستاي نظم و امنيت هيأت‌هاي عزاداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۱ب.ظ)
اقدامات گسترده پليس پيشگيري در راستاي نظم و امنيت هيأت‌هاي عزاداري موج - معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا، از اقدامات گسترده پليس پيشگيري در راستاي نظم و امنيت هيأت هاي عزاداري و پيشگيري از وقوع سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرحمن ميرزاخاني، معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا، به بحث نظم و امنيت هيأت‌هاي عزاداري و پيشگيري از وقوع سرقت به واسطه خالي شدن منازل از سکنه به خصوص در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني به عنوان دو راهبرد مهم پليس پيشگيري در ايام محرم اشاره کرد و گفت: روساي پليس پيشگيري استان‌ها و روساي کلانتري‌ها طي جلساتي با هيأت‌هاي عزاداري و هيأت امناي مساجد حوزه استحفاظي در راستاي ايجاد امنيت در ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع)،‌ خواستار همکاري افرادي به عنوان همياران پليس شدند.
وي افزود: طي نشست‌هايي بين روساي پليس پيشگيري استان‌ها و هيأت امناي عزاداري، زمان شروع و پايان مراسم به جهت رعايت حقوق مدني شهروندان و حفظ ارزش‌هاي اسلامي، به تمامي هيأت‌هاي عزاداري تأکيد شد تا عزاداري خود را در زمان مقرر برگزار نمايند.
به گفته ميرزاخاني، يکي ديگر از اقدامات پليس پيشگيري در سراسر کشور رسيدگي به وضع ترافيک در ايام محرم است به گونه‌اي که کلانتري‌ها در تمام اقصي نقاط کشور با بررسي موضوع ترافيک در حوزه استحفاظي، اقدامات ويژه‌اي را در راستاي پيشگيري از تصادفات و حوادث به اجرا گذاشتند و آمادگي کامل جهت برخورد با هر گونه مشکل ترافيکي را دارند.
معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا ادامه داد: با تلاش گسترده پليس پيشگيري و همت هيأت‌هاي عزاداري، خوشبختانه تاکنون هيچ گونه مشکل امنيتي در سراسر کشور به وقوع نپيوسته و امنيت برقرار است.
وي با اشاره به تشکيل قرارگاه اربعين در ستاد پليس پيشگيري افزود: با عنايت به تجربه‌اي که از سال گذشته در دست داريم و با صدور دستورالعمل‌هاي اجرايي به استان‌هاي سراسر کشور به ويژه دو استان خوزستان و ايلام که از مرزهاي زميني به سوي کربلا راه دارند، تلاش در جهت برقراري امنيت زائران به نحو احسن صورت گرفته است.
ميرزاخاني با تأکيد بر به‌کارگيري نگهبان محله و پليس افتخاري همچنين بسيج در برقراري نظم و انضباط ورود و خروج زائران و حفظ و نگهداري اموال آن‌ها گفت: طي هماهنگي با مسوولان محلي، تمهيدات لازم در راستاي ايجاد نظم و امنيت از جمله احداث پارکينگ جهت خودروي زائران، مسيرهاي جايگزين، تعريض جاده‌ها و... مطرح و پيش‌بيني شده است.
وي با اشاره به همکاري مؤثر سازمان‌هاي مرتبط در راستاي نظم‌بخشي به تردد زائران، خواستار تردد زائران با استفاده از خودروهاي عمومي شد و گفت: زائران حتي‌الامکان از بردن خودروهاي شخصي به مرزها خودداري نمايند و در صورت امکان در محل‌هايي که مشخص شده و پارکينگ‌هايي که در نظر گرفته شده، پارک نمايند تا با مشکلي مواجه نشوند.
معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا گفت: يکي از مدارک الزامي جهت خروج از مرز، گذرنامه است که نبود آن مانع خروج زائر از مرز ايران مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن