تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805843371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشي گرفتن بلاياي دست ساز نسبت به بلاياي طبيعي در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
پيشي گرفتن بلاياي دست ساز نسبت به بلاياي طبيعي در کشور موج - قائم مقاوم معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اين که تعداد بلاياي طبيعي در کشور کمتر از بلاياي دست ساز بشر است، گفت: در تلاشيم به ايجاد حساسيت و هدايت ساختارهاي توسعه کشور به مفهوم «توسعه پايدار» دست يابيم.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر کلانتري با اشاره به اولويت برنامه‌هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در کاهش بلايا و مخاطرات طبيعي عنوان کرد: تلاش وزارت بهداشت بر اين اساس است که در حوزه سلامت ساختارها و نيز ساختمان‌هاي ارائه دهنده خدمت به مردم را از سطح فعلي؛ يعني سه به سطوح بالاتر ارتقا دهد.
وي با تاکيد بر اين که اين ساختمان‌ها پس از هر بليه بايد در وضعيت خدمت رساني به مردم فعال باشند، ادامه داد: همچنين ارائه خدمات پيشگيري و توانمندسازي مردم به عنوان خدمات سطح اول نيز در دستور کار است. زيرا در صورت آماده و توانمند بودن جامعه هنگام وقوع خطر مي‌توان برخورد مناسب داشت.
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اولويت‌هاي اين وزارتخانه خارج از حوزه بهداشت اذعان کرد: دراين بخش نيز در تلاشيم به ايجاد حساسيت و هدايت ساختارهاي توسعه کشور به مفهوم «توسعه پايدار» دست يابيم.
کلانتري تاکيد کرد: اگر قرار است حرکتي در امر توسعه رخ دهد بايد متوجه اثرات آن برنامه‌ها بر محيط زيست و اکوسيستم‌هاي کشور باشيم تا منجر به نابودي آن‌ها نشود.
وي با اشاره به اين که تعداد بلاياي طبيعي در کشور کمتر از بلاياي دست ساز بشر است، عنوان کرد: عارضه ناشي از بلاياي طبيعي در کشور ما بالا است بدين معني که با وقوع يک زلزله تعداد زيادي از هموطنان جان خود را از دست مي‌دهند.
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ادامه داد: در اين ميان مي‌توان گفت: خطرات ناشي از عوامل دست ساز بشر گستردگي بيشتري دارد. بدين معني که عملکرد انساني منجر به تغيير اقليم مي‌شود و ما آرام آرام خود را با خطر مرگ روبرو مي‌کنيم.
کلانتري با تاکيد بر اين که يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي وزارت بهداشت تحقق رديف بودجه آموزش در دستگاه‌هاي آگاهي رسان است، گفت: براي عملياتي شدن اين موضوع شورايي با موضوع سلامت و امنيت غذايي تشکيل شده است. در اين شورا تمام امور بين بخشي بخصوص مسائل خارج از حوزه بهداشت هماهنگ مي‌شود. وزارت بهداشت نيز به عنوان متولي سلامت مردم اين امور را بر عهده مي‌گيرد.
وي ادامه داد: يکي از دستگاه‌هاي آگاهي رسان که رديف بودجه آموزشي دارد و مي‌تواند در پيشبرد اهداف ما در حوزه کاهش آسيب‌هاي ناشي از بلايا کمک رسان باشد صدا و سيما است. اين شورا بستري را فراهم مي‌کند که دستگاه‌هايي همانند صدا و سيما از برنامه‌هاي وزارت بهداشت در اين حوزه تبعيت کند.
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با بيان اين که عملکرد شوراي سلامت و تبعيت ساختارهاي خارج از بخش بهداشت بالا نبوده است، گفت: اين در حالي است که بر اساس قوانين موجود، فرمايش‌هاي رهبري، برنامه پنجم توسعه و نيز عقل و تدبير جايگاه سلامت در همه سياست‌ها و نيز تولي گري وزارت بهداشت در امر سلامت را ساير حوزه‌ها بايد بپذيرند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن