تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806896362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالعه بازارهاي هدف و توسعه برند وظيفه اصلي صانير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰ق.ظ)
مدير عامل صانير: مطالعه بازارهاي هدف و توسعه برند وظيفه اصلي صانير است موج - ساير رسانه ها؛ مدير عامل شرکت صادرات تجهيزات و خدمات صنايع آب و برق ايران (صانير)، توسعه بازار و برند را از اهداف اساسي اين شرکت عنوان کرد و گفت: اين امر بدون تعامل و همکاري دولت و حمايت‌هاي مالي و اعتباري امکان‌پذير نخواهد بود.
ايرنا نوشت:
بهمن صالحي، مدير عامل شرکت صادرات تجهيزات و خدمات صنايع آب و برق ايران (صانير)، به مناسبت در پيش بودن 29 مهر، روز ملي صادرات با بيان آن که استراتژي صانير براي نامداري هر چه بيشتر ايران اسلامي و توسعه اقتصادي متفاوت از استراتژي‌هاي عمومي کشور نيست، تصريح کرد: يکي از مسائل اساسي که از سوي اين شرکت در عرصه‌هاي بين‌المللي مورد پيگيري قرار دارد، توسعه برند در بازارهاي بين‌المللي و محدود نشدن به بازارهاي منطقه‌اي است تا با انجام مطالعه لازم، فضاها و بازارهاي جديدي براي پيمانکاران کشور فراهم کنيم.
وي با تأکيد بر آن که وظيفه اصلي صانير مطالعه بازارهاي هدف و توسعه برند است، افزود: در اين راستا کمک‌هاي دولتي و حمايت‌هاي مالي و اعتباري بسيار کمک بخش خواهد بود.
وي به‌ طور نمونه با اشاره به سفر اخير معاون اول رئيس‌جمهور به ارمنستان که در بخشي از اين سفر از پروژه‌هاي مشترک صانير با طرف ارمنستاني بازديد شد، اضافه کرد: اين شرکت در ارمنستان از بالاترين سطح اعتبار و اعتماد برخوردار است و عملکرد خوب آن مي‌تواند در ارتقاي سطح روابط اقتصادي، تجاري و استراتژيک اين کشور مثمر ثمر باشد.
اين مسوول با اشاره به پيشرفت فيزيکي 8.2 درصدي پروژه استراتژيک خط 3 انتقال برق ايروان به ايران که از سوي صانير در حال اجرا است، اظهار داشت: متأسفانه کمتر از يک درصد تعهدات مالي مربوط به اين پروژه انجام شده و صانير تاکنون با هزينه کردن از منابع خود اين پروژه را به پيش برده است.
وي ابراز اميدواري کرد: براي پروژه‌هايي از اين دست، بنگاه‌هاي اعتباري و مالي و بانک‌ها با جسارت بيشتري وارد عرصه شوند و تأمين مالي‌شان طوري نباشد که حکم «نوشداروي پس از مرگ سهراب» را داشته باشد.
مدير عامل صانير تأکيد کرد: حصول به چنين نتيجه‌اي نيازمند فراهم کردن پارامترهاي لازم براي رقابت‌پذيري با پيمانکاران بزرگ در عرصه بين‌الملل است.
وي گفت: امکان حضور در بازارها و مبادلات اقتصادي بزرگ نيازمند منابع انساني توانمند، برنامه‌ريزي، مديريت و هوشمندي در بازارهاي رقابت و توان مالي و پشتوانه‌هاي اعتباري مورد نياز است اما متأسفانه در بسياري از موارد به دليل ضعف پشتيباني اداري و مالي، امکان حضور در برخي پروژه‌ها از اين شرکت سلب مي‌شود.
مدير عامل صانير با اشاره به تأثيرات کلي تحريم‌ها و فشارهاي ظالمانه اقتصادي، خاطرنشان کرد: در دوران پساتحريم فرصت‌هاي حضور شرکت‌هاي ايراني در بسياري پروژه‌ها بيش از پيش فراهم خواهد شد و رفت‌وآمدهاي کنوني هيأت هاي اقتصادي و سياسي خارجي خود موجب تماس و ارتباط شرکت‌هاي پيمانکاري خارجي با دفاتر و نمايندگان شرکت‌هاي داخلي مي‌شود که در پي اين ارتباطات مي‌توان وارد بازارهاي جديد شد.
وي با اشاره به عدم توانايي برخي شرکت‌هاي خارجي براي حضور در بازارهايي پرخطر و توأم با ريسک منطقه و همسايگان ايران (که صانير در آن‌ها فعال است)، اظهار داشت: آن‌ها حاضرند با همکاري صانير، خطرپذيري‌شان را به اشتراک بگذارند تا در اين بازارها نيز حضور داشته باشند.
صالحي افزود: همين مساله فرصتي براي کشور است و موجب مي‌شود تا شرکت‌هاي ايراني حضور قوي‌تري در اين بازارها داشته باشند و علاوه بر آن، زمينه براي حضور آن‌ها در بازارهاي جديد نيز فراهم مي‌شود.
وي با اشاره به اين که صانير تاکنون هفت بار به عنوان صادرکننده نمونه کشور (پنج بار متوالي و دو بار نامتوالي) انتخاب شده، ابراز اميدواري کرد: نقش منحصر به فرد شرکت صانير به عنوان شرکتي در چارچوب وظايف ذاتي خود عهده‌دار مسؤوليت‌هايي است که با تسخير بازارهاي مختلف براي شرکا و پيمانکاران ايراني کار ايجاد مي‌کند، هرچه بيشتر شناخته شود تا پاسخگوي مطالبه‌هاي مختلف صنف، سنديکا، کنفدراسيون‌هاي برق و انرژي و پيمانکاران باشد.
اين مقام مسؤول ادامه داد: تحقق اين مهم نيازمند تعامل و همکاري هرچه بيشتر بخش دولتي با صانير است.
وي همچنين از شکل‌گيري مرکز آموزش صانير در آينده نزديک خبر داد و گفت: هرچند شرکت صانير از نظر سازماني به‌طور مختصر به آموزش و پژوهش برحسب نيازهاي خود پرداخته، اما؛ در مسير بلوغ برخي مأموريت‌ها و وظايف زمان آن رسيده که صانير يک کانون جدي براي کار، مطالعه، تحقيق و آموزش و حتي فعاليت‌هاي همايشي و نمايشگاهي شود تا هر چه بهتر بتواند بخشي از وظايف خود را نسبت به همکاران داخلي و بازارهاي خارجي انجام دهد.
صالحي ابراز اميدواري کرد: مرکز پژوهش صانير (که عمدتا به مطالعه بازارهاي مي‌پردازد)، در سال جاري بتواند فعاليتي سازمان يافته تر و گسترده‌تر داشته باشد تا مطالعات خود را هرچه بهتر و پخته‌تر در اختيار همکاران قرار دهد و علاوه بر آن، در حوزه‌هاي فني، تجاري و ارتقاي هوش تجاري نيز به ارائه آموزش بپردازد.
وي با اشاره به نقش کارآفريني صانير که پس از مطالعه يک بازار و برنده شدن در عرصه رقابت با ساير شرکت‌ها، کار را بين پيمانکاران مختلف توزيع مي‌کند، خاطرنشان کرد: اين مهم به معناي کارآفريني و خلق کار است و از آنجا که فعاليت‌هاي صانير عمدتاً در خارج کشور است، زمينه ايجاد اشتغال گسترده همراه با حاشيه سود مناسب فراهم مي‌شود و امکان دريافت آخرين دستاوردهاي علمي و فني و همچنين انتقال فرهنگ ناب اسلامي-ايراني در خارج کشور، ساير دستاوردهاي آن است.
مدير عامل صانير با اشاره به همکاري 130 پيمانکار با صانير، تأکيد کرد: اين شرکت در جهت رقابت‌پذيري هر چه بيشتر، بايد بتواند پس از شناسايي بازارهاي مختلف با قيمت‌ها و کيفيت مناسب به ارائه کار و خدمات بپردازد که بخش بزرگي از آن وابسته به نقش‌آفريني پيمانکاران طرف قرارداد صانير، ارائه بهترين خدمات پس از فروش و خوش وعده بودنشان در کار بوده و حضور اين شرکت را در عرصه بين‌الملل تثبيت مي‌کند.
گفتني است؛ شرکت صادرات و تجهيزات و خدمات صنايع آب و برق (صانير) به عنوان يک شرکت داراي دانش فني و تخصصي طي هفت سال گذشته صادرکننده نمونه در بخش تجهيزات و خدمات فني و مهندسي صنايع برق، آب، نفت و گاز است.
صانير در حال حاضر با دارا بودن رتبه 11 جهاني در بازار انتقال و توزيع، حائز رتبه 45 جهاني در بازار برق است و در کشورهاي پاکستان، افغانستان، سوريه، عراق، ارمنستان، عمان، اتپويي و سنگال تعدادي پروژه در دست احداث و اجرا دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن