تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناخت و ادامه راه شهيدان وظيفه اصلي ما در قبال شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۷ب.ظ)
شهادت سردار همداني؛ شناخت و ادامه راه شهيدان وظيفه اصلي ما در قبال شهداست موج-برگزاري مراسم و دادن پيام تبريک و تسليت براي شهادت شهيد همداني، تنها بخش ناچيزي از وظيفه ما در قبال شهداست؛ اصل وظيفه، شناخت و ادامه راه او و برافراشته داشتن پرچم شهيدان است.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان بسيج فرهنگيان در پي شهادت سردار اسلام حسين همداني، بيانيه‌اي منتشر کرد.
در اين بيانيه آمده است: در آستانه ماه محرم، سردار مدافع حرم با پيوستن به ياران شهيدش به آرزوي خود رسيد. سردار حاج حسين همداني که در مدرسه عاشورا آموخته بود حق و باطل را از ظاهرش نمي‌شود شناخت، مي‌دانست که يزيديان در هر زمان، تمام هَمّ خود را براي هَدم دين خدا صرف مي‌کنند و به کمتر از آن راضي نمي‌شوند.
بي شک «تاريخ معلّم انسان‌هاست» و اتفاقات جهان اسلام و جنگ‌هاي عراق و سوريه و يمن و برخي مذاکرات و تعاملات امروزي، نسخه بدل وقايع صدر اسلام است و اثبات مي‌کند همچنان که يهوديان عنود در آن زمان با نفوذ به صف مسلمين، مسلمان اموي و يزيدي پرورش دادند تا به هدف نابودي اسلام حقيقي برسند، در زمان ما هم، صهيونيسم جهاني با روش‌هاي امروزي کمر همّت به ايجاد اختلاف و دوگانگي در جهان اسلام و ايران اسلامي بسته و از راه جنگ‌هاي نيابتي و به ويژه با نفوذ فرهنگي، سياسي و اقتصادي قصد هَدم اسلام ناب محمدي را دارد و تنها شاخصي که رزمندگان و شهداي ما را به راه درست رهنمون شده و مي‌شود، «ولايت» است و هر شاخصه ديگري غير از آن احتمال ظاهرسازي دارد، حتي اگر اقامه نماز، ادعاي پيروي پيامبر (ص) و عزاداري سيدالشهدا (ع) باشد.
اين بيانيه مي‌افزايد: امروز که صداي آمدن محرم و بانگ رساي امّت انقلابي ما در استقبال از حاج حسين همداني توأمان در فضا پيچيده است بايد به گوش جان بشنويم پيام شهيدان را که به ما درس مي‌دهند توسل به امام حسين (ع) اگر همانند شهدا و اسراي کربلا، ما را به مبارزه با ظالمان و سلطه گران و دشمنان دين خدا تهييج نکند و کاخ ظالمان را نلرزاند و مظلومان را اميدوار نکند، هيچ فايده اي ندارد؛ ارزش مُحرَّم، به خروش بر مستکبران و قطع پيوند با فتنه‌گران و اقامه اسلام ناب است، نمي‌شود هم زمان دم از اسلام و ولايت زد و در عين حال، نفوذ دشمن را به جامعه و اجتماع مسلمانان تسهيل کرد.
راه شهيدان از کربلا تا ايران و تا سوريه چيزي جز «وفاداري و تبعيت از ولايت» نيست. به قول آن شهيد عزيز کربلاي پنج «ولايت فقيه مؤيِّد نمي‌خواهد، مقلِّد مي‌خواهد.»
برگزاري مراسم و دادن پيام تبريک و تسليت براي شهادت شهيد همداني، تنها بخش ناچيزي از وظيفه ما در قبال شهداست؛ اصل وظيفه، شناخت و ادامه راه او و برافراشته داشتن پرچم شهيدان است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: بايد به عهدي که با خداي شهيدان بستيم پاي بند باشيم، با تکيه بر مباني قرآن و اهل بيت عليهم السلام و از نظرگاه عاشورايي شهيدان، حوادث و تحولات جهاني و ملّي را بشناسيم و موضع بگيريم و چونان شهيدان بر راه امام حسين (ع) استوار باشيم.
اگر چون شهيدان، به سلاح «آه» عاشقانه به درگاه الهي مجهز باشيم، نه تنها از «آهن» يزيديان نمي‌هراسيم، بلکه عباس وار امان نامه کفر را پس مي‌فرستيم و در وفاي به اماممان، جسم و جان و مال و آبرو را به پايش فدا مي‌کنيم تا اسلام بماند.
إن کان دين محمد لم يستقم الّا بقتلي فيا سيوف خذيني.
سازمان بسيج فرهنگيان شهادت اين سردار سرافراز سپاه اسلام را به حضرت ولي عصر ارواحنا فداه، امام خامنه اي عزيز، امت اسلام، رزمندگان جبهه مقاومت و مردم و رزمندگان شريف استان همدان و خانواده معظم شهيد تبريک و تسليت مي‌گويد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن